Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Verhalen & Gedichten (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=25)
-   -   Smoezen die geen smoezen zijn... (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=229277)

Balance 26-09-2002 20:29

Smoezen die geen smoezen zijn...

Oké, lekker duidelijke topictitel, maar ik zal het ff uitleggen:

Heb je wel eens gehad dat een docent dacht dat je een smoes gebruikte, terwijl wat je vertelde helemaal geen smoes was, aangezien het écht waar was?

Niet het klassieke 'mn band was lek' verhaal (dat is bij nogal vaak waar, helaas :() maar een ander voorbeeld ofzo?

Ik moest vandaag namelijk denken aan een verhaaltje van vorig jaar. Wij waren gewend dat toetsen altijd 'GO's' heette, maar opeens stond er (aangezien we in de vierde waren gekomen) 'VT' op 't bord.
Wij blij: Valt uiT :D:D:D:D

Bleken we een voortgangstoets te hebben!!
Docent kwaad, want ze vond het 'de slechtste smoes ooit verzonnen', terwijl het echt waar was!!!

Nou ja, zoiets dus...
Iemand wel eens last van?

Boogie 27-09-2002 09:30

Als ik spijbelde, zei ik altijd dat ik thuis een werkstuk zat af te maken.

Desp 27-09-2002 09:38

Ik had in de derde een leraar die me gewoon niet mocht, was echt afschuwelijk.
Zo zat ik een keer na te denken tijdens een proefwerk en staarde ik naar het plafond, meteen stormde hij op me af, want ik was af aan het kijken :confused: Naast me zat niemand en voor me ook niet, gekke afkijk manier dan he ?! Maar ik kreeg wel lekker een 3 van die eikel.

Ook was hij eens iets aan het uitleggen, ik maakte aantekeningen en vroeg na de les of hij nog iets kleins wilde uitleggen, want ik begreep het niet. Meteen kreeg ik een grote bek:'Ja, dan moet je maar eens opletten he! Niet in je agenda kliederen he!!' Och, toen was ik zó kwaad he!!

En bij diezelfde leraar kwam ik ook eens te laat omdat mijn moeder vrij ziek geworden was, ik kwam dus gewoon binnen en zei dat ik geen briefje had, omdat het volgens de conrector niet nodig was. Meteen weer die grote bek:'Ik ken je conrector goed, die zal altijd een briefje meegeven, je liegt dat je barst, jij uitschot! Ga d'r maar uit, ik wil je deze week niet meer zien, trut!' Ik was echt geschrokken joh, pff... Een jaartje later is die vent ontslagen, op staande voet :D

makita 27-09-2002 11:08

ik had een keer een eendje van de weg opgeraapt die was aangereden. Alle auto's reden er net omheen met hun wielen maar hij leefde nog wel. Dus sprong ik van mijn fietsje en heb de eend opgeraapt en naar de dierenarts gebracht ( durft hem zelf niet zijn nekje om te draaien). toen zat mijn hele jas onder de strond en shit want dat beest was lek aan alle kanten dus moest ik naar huis me weer omkleden blabla. Paar uur te laat op school. Mijn coordinator geloofde het ook niet want ik had altijd wel mijn smoesje klaar enzo. Maar een vriendin van mij was er bij en die had nooit problemen dus uiteindelijk geloofde ze het wel. :D

Ieke 27-09-2002 11:43

Ik moest een keer een werkstuk inleveren, maar de computer was die avond ervoor kapot gegan (met mijn nog niet uitgeprinte werkstuk erop :( )
Ik kreeg een halve punt aftrek omdat ze me niet geloofde.

Andijvie 27-09-2002 13:17

Citaat:

makita schreef:
ik had een keer een eendje van de weg opgeraapt die was aangereden. Alle auto's reden er net omheen met hun wielen maar hij leefde nog wel. Dus sprong ik van mijn fietsje en heb de eend opgeraapt en naar de dierenarts gebracht ( durft hem zelf niet zijn nekje om te draaien). toen zat mijn hele jas onder de strond en shit want dat beest was lek aan alle kanten dus moest ik naar huis me weer omkleden blabla. Paar uur te laat op school. Mijn coordinator geloofde het ook niet want ik had altijd wel mijn smoesje klaar enzo. Maar een vriendin van mij was er bij en die had nooit problemen dus uiteindelijk geloofde ze het wel. :D
zoiets had ik ook eens, maar dan met een musje die tussen mijn spaken was gekomen :(

Andijvie 27-09-2002 13:21

Ow ja, ik had ook nog eens een smoes die werd geloofd heel grappig :)

Vriendin en ik moesten een PO inleveren, maar we hadden helemaal NIETS. We hebben dus ook niets ingeleverd, hehe. Vervolgens wilde de lerares iedereen even spreken over de PO's, ons dus ook... Ze begon meteen over het feit dat ze hem kwijt was. Ahum, vriendin en ik dus daarop in spelen he :) Zo van:'Ja, met een lieveheersbeestje op de voorkant, in een rood mapje..' Zij maar knikken en instemmen. 'Ik weet nog dat ik hem heb gelezen en dat ik hem heel goed en compleet vond. Ook was de voorkant goed gekozen..' Mja, knap van haar he :)
Week later kwam ze weer op ons af, wij bang natuurlijk.. 'Ik heb hem niet kunnen vinden, maar ik weet nog dat ik dacht - toen ik hem las - dat het zeker een acht zou zijn.' Pff... uiteindelijk werd het een 8,5, omdat ze het zo lullig vond dat ze hem kwijt was :)
Haha, ze heeft ook helemaal niet gevraagd of wij hem nog hadden op onze computer ofzo :confused:

Lucky Luciano 27-09-2002 17:27

Neuh...nooit gehad.
Alhoewel: Bij natuurkunde. Ik kwam 5 minuten te laat het eerste uur. Ik zeg: De wrijvingskracht was groter dan ik had verwacht.
En ik mocht erin:p

LittleLucille 27-09-2002 17:28

we hebben thuis een puppie en ik moet voor ik altijd naar school ga hem in zijn hok doen... (kunt hem nog niet alleen laten)
dus ik wilde hem pakken... kreeg ik hem niet te pakken
heb ik dus iets van dik kwartier achter dat beest aan gerend!
kwam ik dus te laat...
kom ik bij school van jah ben te laat..
nou vroeg ie de reden zei ik dat ik de puppie moest vangen en dat niet lukt... :(
maar hij geloofde mij niet...
en omdat ik al paar keer te laat was geweest mocht ik niet meer te laat komen,... :( anders moest ik 2 uur na komen! :( :(

georgie 27-09-2002 17:50

De bus reed de verkeerde kant op!!! De buscauffeur die we hadden reed normaal nooit deze route dus reed gewoon de verkeerde kant op. Met als gevolg dat wij onze cursus (voor school) 1,5 uur te laat aan kwamen zetten :D

alpha 27-09-2002 21:56

broer van een meisje uit mijn klas kwam er op een ochtend achter dat hij die dag een spreekbeurt moest houden, dus heeft ie een kwartier lang over zijn goudvis zitten lullen, hij kreeg een 8,5!
Een meisje bij mij uit de klas deed laatst haar spreekbeurt over Niks, was ook vet lachen. (Niks is niks, maar alles is iets dus is niks toch wel weer iets blabla)

angel4 27-09-2002 22:08

ik was dus van mijn fiets gevallen
en toen had ik overal pijn en vooral pijn aan me
nek.de volgende dag gingen we gymen en ik een
hekkel aan turnen en dat soort dingen en we gingen
dus salto springen en ik zei dat ik van me fiets was
gevallen maar ze geloofde me niet.

Siyabonga 28-09-2002 10:46

Citaat:

darkshooter schreef:
Neuh...nooit gehad.
Alhoewel: Bij natuurkunde. Ik kwam 5 minuten te laat het eerste uur. Ik zeg: De wrijvingskracht was groter dan ik had verwacht.
En ik mocht erin:p

:D:D die moet ik onthouden...

alhoewel, ik zie mijn leraar er wel toe in staat om mij dan uit te laten rekenen hoe groot de wrijvingkracht was...
en ik heb nooit het eerste uur natuurkunde

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:11.