![]() |
Tips om weerstand op te bouwen?
Ik heb nogal een lage weerstand, hoe kan ik dat veranderen? Ik weet natuurlijk dat je moet zorgen dat je voldoende vitamines binnenkrijgt, maar nog meer tips zijn welkom!
Liefs Kronkel |
egina forch helpt heel goed
(ik weet niet hoe je het schrijft) |
genoeg slapen is ook heel belangrijk
ik heb ook vitaminetekort en te weining slaap en daardoor het ik vrij veel haaruitval. http://forum.scholieren.com/frown.gif Ben nu aan de vitaminetoevoer http://forum.scholieren.com/biggrin.gif |
-genoeg slapen
-goed en gezond eten, veel fruit en groentes -sporten. |
Ik las net in de libelle of zo dat een koud bad goed is. En natuurlijk een appel en knoflook en soep etc. Vraag maar eens aan je oma.
|
Citaat:
warm bad rules! |
Jaah maar in de andere topic stond dat een warm bad ook niet goed is want dat droogt mn huidje uit!!
Dus wat is nou de conclusie: koud bad rulezz |
Zeker niet bij het minste een medicijn nemen, een verkoudheid is niet gevaarlijk, dus daar loop je niet voor naar de dokter... Niet bij de minste windvlaag al een sjaal dragen en zo, want dat helpt zeker niet...
Je moet je weerstand trainen. Dat wil niet zeggen dat je opeens met je jas open moet lopen of naakt in de regen en de kou moet gaan staan, maar slik zeker geen medicijn voor elke verkoudheid of keelpijn, want dan kan je lichaamgeen antistoffen maken en de volgende keer dat het langskomt, heb je het weer... Zorg in het begin zeker dat je genoeg vitaminen hebt, want dat helpt. Ga alleen naar de dokter als het echt ernstig is. En mensen, het is geen onzin wat ik zeg. I ben al niet meer ziek geweest sinds 4 jaar en geen verkoudheid sinds 1 jaar. |
inderdaad, zoals watervrouw al zei, echinaforce is heel goed! daardoor ben ik al zeker 5 jaar niet meer ziek geweest. Het is van Biohorma, beter bekent als Dokter A. Vogel.
groetjes en succes everdien |
tropische vruchten
klinkt raar maar een goed humeur helpt ook voor je weerstand. Zorg dus dat je goed eet, en niet te veel suiker binnenkrijgt (verlaagt je weerstand) niet te veel tussendoortjes dus, en veel (tropische) vruchten. |
nou alles wat hier boven staat deed ik en nog ben ik dit jaar (2001) al weer heel wat keertje ziek geweest. nu bijvoorbeeld pfeiffer maar misschien helpt het bij jou beter!
ik denk dat tijd voor jezelf nemen en naar je lichaam luisteren ook altijd heel belangrijk is! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:20. |