![]() |
Rode wangen
Ik heb enorm last van rode wangen. In zijn minst erge vorm is het hoewel nog steeds goed zichtbaar best draaglijk, maar bij het minste kunnen ze soms echt wel bloedrood worden...
Dat dit me zeer onzeker maakt hoeft niet gezegd. Heb al een niet zo'n fraai hoofd en die wangen maken het helemaal afgrijselijk... Zijn er nog mensen met dit probleem en wat doen die er aan? Zelf ben ik ermee bij een dermatoloog en doe laserbehandelingen, maar heel veel blijkt dit niet te helpen :( |
ik weet niet hoe ergh jij het hebt, maar ik ken nog mensen die het hebben en ik vind dat helemaal geen leleijk zicht.
|
dude ik heb dat ook wel is ...soms bijna niet maar er zijn dagen van wel ...ze zeggen dat ik een gezonde kleur heb dan ...nou geen probleem heb toch
|
Als je rode wangen hebt betekent dat de bloedvaten onder een dunnere laag huid zitten dan gemiddeld is. (hierdoor zijn je lippen ook roze-rood, het is een dun laagje huid)
|
Heb ik ook vaak, als ik verlegen ben :o of als ik het warm heb, of eerst koud en dan warm, maar ik doe er nix aan, ik laat het maar gewoon gebeuren.
|
Citaat:
|
Nou ik had het zo erg dat ik soms te horen kreeg of ik soms een zonnebrand had opgelopen... en hoewel het met triggers zoals warmte en inspanning werkt, was het er altijd.
Elke keer ik naar de kapper ofzo ging of naar ergens anders, vroegen ze me geregeld of ik me had ingespannen ofzo, of of ik net uit bad kwam omdat ik er zo rood uitzag... |
ik wor soms ook wel snel rood. maarja ik heb er gewoon schijt aan nu. that's me.
|
smeer er wat rouge op :D :rolleyes:
|
Citaat:
Wat je wel kan doen is gewoon wat andere make-up proberen; dat wat gothics gebruiken om hun gezicht mee te bleken... |
keb wel vaak gehoord dat je dan groene poeder moet kopen ( speciale) want groen en rood is tegenovergesteld dus door t groen gaat de rode kleur weg..
( tsja visagiste enzow gebruiken dat wel ma ik vind ut maar vaag klinken) en t lijkt me oowk nie echt handig als jongen zijnde :o keb t zelf altijd...oowk al zou ik onder omstandigheden lijkwit er uit moeten zien..keb altijd rode wangetjes = echt (n) |
Bij de body-shop verkopen ze zo'n groene creme. Als je al een rood hoofd hebt wortie neutraal, als je bloost blíjft je hoofd neutraal.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
't kan der zelfs vaak lief uit zien :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:45. |