![]() |
Nieuwe Raised Fist Mp3
www.raisedfist.com
ben em nou aan het downen. Jongens dit gaat rocken! LEKKER BEUKEND jongens! jongens jongens :D |
wel aardig nummer, maar ik ben beter van raised fist gewend
|
ja redelijk. krijg er geen strakke plasser van
|
HET BEUKT JONGENS
niet zo zeiken in gods naam! |
had ik al een maand geleden gepost nerd :D
|
Citaat:
kloop altijd achter, ben niet zo hip :p |
Citaat:
ik BEUK jou sletje :o :p |
Klinkt goed
Wordt er blij van :D |
Goddelijk! (da's positief bedoeld :))
Lekkere break ook.. dat ben ik inderdaad niet gewend van RF. Gave opbouw in dat nummer, echt KICK! Geeft mij wel een lekker gevoel.. nu nog de songtext ontcijferen ;) NU METAL HEERSCHT! wink |
Citaat:
|
grappig
|
Die nieuwe cd rockt best! :D
|
Ik heb 'em al een tijdje op mn pc staan.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
25M - Lid gepost op 27-09-2002 @ 10:07 -------------------------------------------------------------------------------- Die nieuwe cd rockt best! ;) |
Citaat:
(toch?) |
Ik ben de nieuwe cd Dedication nu aan het downen op mirc.
server: efnet channel: punkwhore |
nou vooruit dan, het zal wel niks zijn maar aangezien ik ze binnekort live zal zien zal ik ze wel een kansje geven :)
|
nah ik zal dr nie groupie van worden, of cd's downen/aanschaffen, vrijwillig naar concerten gaan :D maaaaaaaaaar tis minder erg dan ik gedacht had.... tis wel aardig en een keertje optreden zien kan ik nog wel indrukwekkend vinden...
|
ik ga eens meer van die gasten zoeken, want ik vind dit wel cool eigenlijk :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Het nummer klinkt veel beter op een betere kwaliteit (Goh! ;) -> 192 ipv. 96). Heerlijke CD overigens!
|
Citaat:
|
Je doet de band een groot plezier als je de muziek van de band op de 1 of andere manier in je bezit krijgt. Downloaden wordt door zanger Alexander zelfs aangebevolen! Mocht je de cd toch willen kopen: 21-10-2002!
|
Citaat:
|
ik vin em wel gaaf
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:20. |