![]() |
Gevraagd: Autoradio met cd-speler en evt. boxen
He,
Voor mijn auto (Fiat Panda) ben ik opzoek naar een goede autoradio met cd-speler en eventueel boxen erbij. Heeff wat in de aanbieding of weet iemand misschien waar ik dit op internet kan vinden (naast de veilingssites)? Alvast bedankt! Groeten, Leon |
|
Ik heb voor jou een Pioneer autoradio met 4x45 watt versterker, 3d 'entertainment' display en 12 cd wisselaar, tweemaal een 4x150 watt pioneer versterker van de RS lijn, 4 x 200 Watt 4weg RS pioneer speakers, en nog 4 kleinere ronde 2-weg pioneer boxen (100 watt ofzoow)
Heb misschien nog wel ergens een kenwood free-air subwoofer voor je, dat is een 500watt, moet ik alleen even zoeken, weet niet of ik die nog heb :o en euhm.. dan heb ik natuurlijk nog hele ladingen speakerkabel van goede kwaliteit, stroomkabels voor de versterker, aansluitkabels voor de sub, en euhm.. mjah dat was het weer voor vandaag ;) Doe een bod voor het een of het ander, bij de hele partij krijg je duidelijke korting ;) Genesis |
ik zal even met mijn vader overleggen en dan hoor je een eventueel bod
|
ga je al dat spul in een fiat panda doen?!?!?!?!? :rolleyes: beetje onzinnig of niet :confused: als het nou een fiat brava was okay dan nog maar een panda is echt een noob auto
|
Citaat:
|
Een Fiat Panda is 1337 man! :cool: (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:03. |