![]() |
tsjing tsjing poef poef???
ik had het met een vriendin laats over een serie die we vroeger keken maar we weten niet meer hoe die heet. Het was een serie met kinderen (10-11 jaar) in een soort luchtschip met een oude grijze man en zo'n liedje met tsjing tsjing poef poef ofzo. kan iemand me helpen want ik wordt hier knap wanhopig va en ik kan aan nix anders meer denkuh.
|
ja die ken ik:) maar weet naam niet meer:o
was een bus met een ballon erboven die kon vliegen! |
jah heej hier gaat ook nog geen lichtje branden :mad:
ik weet nie of het leuk was maar was het soms op kindernet? :confused: |
was dat teddy ruxpin?
|
neej real life toch?
teddy ruxpin is ook :cool: (y) (y) (y) (y) (y) |
Chitty-chitty bang bang?
|
nee geen teddy ruxpin het was met echt mensen erin. En ik vond het liedje echt geweldig.
|
boem boem tjikke tjikke boem boem tjikke tjikke boem boem tjikke tjikke
TUU TUUUUT! :D haha jeah koel was dat... alleen de naam ervan? ik zou das nicht weten. |
Citaat:
jaaa zo ging ie jaa!! :D :D |
en ze waren opzoek naar een gouden hagedis...
:( aber was ist der Name!!? |
oow dat was altijd zeer gaaf! keek ik ook altijd, volgens mij heette t zoiets met Professor bla bla...
*weten jullie toevallig hoe die tekenfilm met die wasberen heet? heet die gewoon The Racoons?? want wij wisten t niet meer* :) |
http://www.dance4it.com/images/chitty.jpg
http://www.geocities.com/Area51/Hollow/4131/chitf2.gif wat wyner al zei Ik herinner me wel een film of musical van TV, ook met een professor en 2 kinderen en nog een vrouw, misschien dat er ook een serie van is... Voor dat melodietje moet je hier maar eens heen gaan. :) |
Citaat:
|
Dr. Snuggle vliegt naar de regenboog toe...................lalalalalala
|
Citaat:
|
NEE
het is niet Chitty Chitty Bang Bang en al helemaaal geen Dr.Snuggles.. das een tekenfilm... het is iets anders meschen... :) |
BANGBOES!!!!11 :D
|
het liedje gaat zo
poe poe chakke cjakke poe poe chakke chakke poe poe chakke chakke poe poe (2x) dinge deng ding this is the song that we always sing! dat was t maar kheb echt geen ideeee hoe t heet, mn zusje en ouders wisten t ook nie meer :confused: |
Is dat niet stjeng blbalaa Peppie en Kokkie?
Ik keek dit overigens nooit! |
Ik keek die serie ook altijd, maar het enige wat ik me er nu nog van kan herinneren is het liedje.... met het voor filmpje... Er zaten dat een aantal kinderen en een professor in een rode bus die vloog en ze zongen het liedje... Mja, geen peppie en kokkie, heeel anders.. Allereerst Engels, géén tekenfilm, en tja.. een kinder serie...
|
Tja, jeugdsentiment... :o
Zaten er niet een stel slechterik(k)en in, met een vreemd (maar in die tijd heel eng) monster? Kan ook niet op de naam komen.... |
aargh dit is echt zwaar frustrenend, ik weet t echt niet :mad: :confused: zeer irritant... :s
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:40. |