![]() |
Hoe zit het met de oefeningen?
Hoe zit het met de oefeningen die een paar jongens gingen doen om hun voorhuid ook in erectie-toestand naar beneden te krijgen? Lukt het allemaal een beetje? :D
|
Ik kan mn voorhuid nu over mn ballen trekken.. of is dat iets teveel informatie wat ik nu naar voren breng?
|
Langs deze kant gaat het verbazend goed! Die oefeningen helpen echt schitterend, bedankt daarvoor sofie3 (ook namens m'n lieveling).
|
Citaat:
|
Veel serieuze antwoorden mag je hier de laatste tijd blijkbaar niet meer verwachten... :(
|
Koen: Sorry baas! (Opper-Balzak)
Carla: Sorry, maar ik doe die oefeningen niet, en als iedereen moet reageren die het wel doet.. blijft het een vrij lege thread :) |
Citaat:
|
Wil iemand die oefeningen nog even voor me typen..?
Ik zou het namelijk ook wel willen. Heel erg bedankt |
Citaat:
Is dat niet iets vrij simpels? Of heb ik het fout? |
Citaat:
milmosylvain: Als je toompje te kort is moet je je voorhuid terugtrekken over je eikel, daarna je penis stijf laten worden en je voorhuid vasthouden tot het pijn begint te doen, nog heel even vasthouden en loslaten voor het begint te bloeden :D. Als je die oefeningen 2 of 3 maanden volhoudt, 5 min per dag ofzo, schijnt het wonderen te doen. Als je voorhuid sowieso te krap is moet je (heb dit ook maar van horen zeggen) proberen om in slappe toestand met twee vingers 'in' je voorhuid te komen en dan een beetje oprekken naar buiten toe, even vasthouden en ook weer loslaten voor het gaat bloeden. Sneller resultaat dan vorige oefening. (y) Het is zo simpel. Offtopic: *vond vorige avatar van nare man beter* |
Sja, typisch zo'n geval van jong geleerd, oud gedaan. Als je nou gewoon al was begonnen met sjorren terwijl je een kindje van zeven in de badkuip was, dan had je nu een XXL-voorhuid gehad. En geen problemen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:47. |