![]() |
Medal of honor allied assault
doet de demo het bij jullie?
ik heb zwaar verrot beeld. kep toch een redelijke videokaart (voodoo 3 3500), ik heb m'n oude kaart er ook ff in gedaan maar das psies t zelfde bij 2 vrienden van me doet ie t ook niet goed |
Bij doet ie het toppie,
ik heb hier een Geforce 2 MX/MX400 liggen en heb geen problemen. alleen die verdomme rot lag ( maar das offtopic ) misschien iets meer info over je specs... |
VET! is de demo uit?!
/me is gaan downen mzzl |
tis een knudde ripoff spel.. echt weer zo'n ea 'let's make a clone' spel.... ze proberen gewoon meegesleurd te worden door de populariteit van RTCW.. het is zo sneu........ in wolfenstein heb je een panzerfaust... dat is de bazooka.. in MOH AA heet ie PANZERSHRECK.. <--- COME ON!!!!!!! ... je hebt weer axis en allied, de kleding is hetzelfde, wapens zijn hetzelfde (mp40 / mauser enz) ... zelfde shit crap ! ahhhh... ik heb nu al een schijthekel aan het spel.
|
MaakUt wat ben jij een diebele, infantiele klootzak. Dit spel is echt niet een let's make a clone. Heb jij de filmpjes van de single player campaign wel gezien? Dit is HET spel der spellen, de complete eerste scene van Saving Private Ryan kan je naspelen, en nog heel veel andere geschiedenisgetrouwe oorlogssituaties! De wapens zijn veeel realistischer en het geluid is meer dan fantastisch. Dit is gewoon een topspel!
|
Citaat:
Dus als een spel nageaapt is dan is het RTCW wel. |
de PC versie van MOH is wel totaal anders dan de PSX versie, en RTCW voelt voor mij voornameklijk geript van No One Liver Forever qua sfeer, design, bediening, AI en levels.
|
nahhh... MoH:AA word een grote flop, dat weet ik zeker.. en wolfy word een kraker... is het bijna al.
|
Citaat:
[Dit bericht is aangepast door DeathInchPunk (25-12-2001).] |
Citaat:
nee, een spel waarbij je op zombies moet schieten, dat word een flop, rtcw moet het alleen hebben van de hype errondom heen, maar sinds ik de iso in me handen heb gehad, is het spel alleen maar huilen geweest |
( de volgende info is offtopic )
Tip voor iedereen die een game loopt aftekraken:: MAAK ER ZELF EEN EN GA DAN PAS COMMENTAAR LEVEREN. natuurlijk wel de zelfde kwaliteit als aan UT/Q2 als jullie dat uberhaut kunnen ( offtopic ) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:09. |