![]() |
Zuidelijk Toneel Hollandia.
Wie kent het Zuidelijk Toneel Hollandia en heeft er ooit een voorstelling van gezien? Welke acteurs/actrices vond je goed? Welk verhaal vond je het leukst? Ik ben helemaal fan van dat stel, vooral van Aus Greidanus jr. en Fedja van Huêt en Hadewych Minis. Tot nu toe vind ik DE VAL VAN DE GODEN het beste stuk. DE LEENANE TRILOGIE was ook super super suuuuuuuuuuuuuper goed trouwens. Wat vindt jij?
|
hee, iedereen! 9 december, stadsschouwburg Eindhoven... TWEE STEMMEN, een solorol van Jeroen Willems. Hij speelt in zijn eentje vijf personen. De personages worden gaandeweg steeds belachelijker, tot je met een klap weer terug in de werkelijkheid wordt gehaald bij de vijfde. Ik heb het gezien, was heel erg onder de indruk. Iedereen erheen!!
www.zthollandia.nl |
Jaaah, Twee Stemmen, daar ga ik met de vooropleiding (van de toneelschool) naar toe! Jaaaah! En ik ga ooook naar Eindhoven de Gekste... Hmmz.
|
OWWW hoe vet!!! Ik heb twee stemmen ook gezien... Hij is BRILJANT, je zal je helemaal van je stoel lachen. Eindhoven de Gekste ga ik ook heen. Heb je de Metsiers al gezien?
|
Hmm, dit gaat in mijn agenda geplaatst worden... Ik heb er nml al meer positiefs over gehoord, ben wel benieuwd wat het nu precies is.
Misschien dat ik LiNiaaL ofzo nog mee kan slepen. Dan zit ik daar niet zo moederziel alleen... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Even Liniaaltje: In TWEE STEMMEN komt één typje voor... DIE EEN HEEL ENG MARTIN STEMMETJE heeft! Met grinnikje erbij! Dus ik waarschuw je maar even ;)... Je krijgt weer kippenvel, maar 't is minder eng dan DE VAL VAN DE GODEN. Dat was trouwens wel één van hun beste stukken hoor, dus je hebt mazzel dat je die gezien hebt.
|
ik heb er een keer verplicht een voorstelling van gezien
het viel mee, wat vooral opviel was het enorm aantal personages per acteur maar ben er geen fan van ofzo :o |
Dat was dan de val van de goden, daarin speelde Jeroen Willems drie personages :D en DAT WAS WEL EVEN EEN HEEEEEEEEEEEEEL BIJZONDER STUK!! Bedenk dat wel :D
|
JEROEN WILLEMS IS BRILJANT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D
ik vond twee stemmen echt zo cool!!!! Val van de goden eigenlijk nog beter. Kwil Eindhoven de Gexte ook wel graag zien :) |
Citaat:
|
Ik heb alleen de Metsiers gezien, en die vond ik erg vreem, maar wel goed. Aus was echt super als Bennie, en Frank Lammers was ook (y) . Ik wil nou Fedja ook es int echie zien.
|
Fedja van Huêt is DE acteur. Heel erg leuk ook: NAGESPREKKEN. Als je hier in Eindhoven na een stuk gewoon effe naar beneden gaat, naar de foyer, kun je ze allemaal spreken!
FEDJA HERKENDE MIJ! YEY! |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:10. |