![]() |
Tony Hawk 3
OiOi
DahZ een tof spel niejt? En 1 en 2 gaan ook wel!!! Latur |
Ja, dat vind ik ook:
1. Een topper. 2. Neversoft doet er een schepje bovenop, en doet het netjes over. 3.De kick, soepelheid, snelheid (ook voor de knoppencombinaties indrukken moet je ook snel zijn) de hoeveelheid polygon's, de graphics en alle andere dingen. Dit spel zal voor een tijd niet geevenaard worden!!!!!!!! |
heb hem nergens zien liggen voor op de pc
|
2is ook dopeeeeeeeee
|
yep
tony hawk rulezzzzz. heb tony hawk 3 nu bijna uitgespeeld, hoef nog maar met 3 poppetjes alles te halen, met de rest heb ik alles al gehaald en ik hoef nog maar een stuk of 8 gaps in het totale spel. En het filmpje van rodney mullen is ziek. Echt die is supermooi, wat hij allemaal met zijn skateboard doet. ongelooflijk. doet ie een handstand op zijn bord en vervolgens maakt ie met zijn handen een kickflip. Verder doet hij ook stilstaand trucjes die bijna hetzelfde zijn als in het filmpje van neversoft ( dat oog wat op de ventje gaat en vervolgens trucjes doet) tony rulezzzz |
is hij er nou ook op de CPU of niet?!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
IK vind em wel meevallen. Deel 2 op de psx was veel cooler.
Multiplayer mode dan. Dan kon je veel hogere scores halen met Graffiti. Bij deel 3 srpingen ze zo laag vindik. Alleen als je die ene cheat aan doet word het wat leuker. En die multiplayer banen vallen ook zwaar tegen. Singleplayer mode is wel beter, maar die heb ik maar eventjes gespeeld. Voor de rest is het wel een uitgemolken koe. Hopen dat ze niet met deel 4 komen zucht |
hijs zkers wel vet 1 en 2 ook wel.
|
TONY HAWK IS THE ILLEST!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
By the way waar kun je de pc versie van tony Hawk 3 krijgen/downloaden Is er eigenlijk wel een Pc versie van Tony Hawk 3 ?? SOMEBODY TELL ME PLEASE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:57. |