![]() |
Schoolfeest Hogeschool INHOLLAND
vrijdag 4 oktober in de heineken music hall, wie gaat er allemaal heen???
|
is t access voor iedereen & wat voor muziek kan ik verw8en??? ":D = misschien wel een goed idee...
|
Met de naam "schoolfeest" denk ik aan heel andere dingen :s
|
waarschijnlijk wel, al moet ik dan wel weer naar mn kamer toe..
|
line up:
DJ Jean Dance Nation DJ Mark van Dale DJ Ronald Molendijk DJ Erick E. DJ Roog LOUNGE CLUB: DJ Mar Y Sol en volgens mij kan je introducees meenemen. Leuk feestje he :) |
ja maar natuurlijk kom ik...
denk ik.. |
Ik kom........... Haha , had het er net over... maar ik ga... wel kut muziek.. maar ja.... lijkt me wel lollig en dat voor 5 euro
van welke scholen is het eigelijk.. Tog niet alleen inholland? |
Citaat:
Denk dat ik misschien wel een snoepreisje maak naar Amsterdam. Zit er veel vrouwelijk schoon op dat InHollandgebeuren? :o |
Ik denk het wel :) maar je komt nei zom aar binnen
je moet als intro mee naar binnen worden genomen of op school zitte ... logisch eigelijk, toch? |
jah iedereen mag 1 introducee meenemen geloof k...eerst was het geen introducees, maar omdat er te weinig kaartjes verkocht werden, mag iedereen er nu 1 meenemen..tenminste dat hoorde ik...
ik ga er wel heen, lijkt me gaaf, feest in de HMH, ben ook blij dat je mensies mag meenemen, is wel zo gezelliej :) (y) :cool: |
Oh ja ik ga misschien ook wel..
oh nee 4 okt zal niet gaan.. jammer :) |
Ik ben wel een echte InHollander-Haarlem *trots* maar 4 Oktober? Net alsof! Dan moet ik de Verjaardag van Mitsy groots vieren! Mitsy is mijn hond :p.
Ow, en als ze afzegt, dan heb ik een FristiWiskeyParty. En als die me niet binnenlaten, dan kom ik wel.. (Ik kom niet dus) |
Citaat:
Antwoord: JA!!!!!! :eek: Op afdeling Dieman iig. |
Citaat:
|
Het was koel :cool: en ik sta nog bij partypics.nl ghe :D :)
|
mmm kwas graag gegaan maja beetje jammer als je zo ver weg woont dr van.. had opzich wel gekunt.. maja.. omdat ut zover weg is ginge dr ook 'n hoop die ik kende nie..
wast nog koel? |
Citaat:
Citaat:
:D :D |
Citaat:
|
wipneus en pim warennnnnnn te gekkkkkk
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:52. |