![]() |
Waar haal ik een lichte witte broek vandaan?
Heya
Omdat ik komende tijd nogal veel muziek festivals op de kalender heb gezet ben ik eens geschikte kleren gaan shoppen. Omdat ik vandaag een leuk TH shirt zag wat ik dus heb gekocht wil ik me volledig in 't wit gaan kleden. Nu zoek ik hier nog een witte broek bij, 't is een beetje uit de tijd ik weet 't :( maar witte gympen zijn snel gevonden en dan is 't wat mij betreft af :D Ik zoek hier dus een witte broek bij: http://virtual.hwigroup.com/elpie/tommyshirt.jpg Niet te dik, niet te zwaar en gewoon spier wit :) Waar haal ik zoiets vandaan? Het hoeft niet goedkoop te zijn, en 't mag een stuk reizen zijn zolang 't maar de moeite waard is ;) Hopenlijk weten jullie meer dan ik want ik ben vandaag niks geschikts tegen gekomen :( |
hier is een heel mooi groot topic voor (y)
|
|
Heh.. niet op gelet dus :)
|
Een lichte witte broek....zijn er ook donkere witte broeken dan???
Sorry...t viel me meteen op :D |
Je zou voor een lelijke cars broek kunnen gaan, maar of dat is wat je zoekt :S ;)
Afgelopen zomer zag je ook op veel plaatsen broeken van lichte, synthetische stof, dat lijkt me voor een festival ook wel geschikt, maar daar ben je een beetje laat voor ;). Ik ga btw wel een keer mee shoppen ;) en wil je nog even afrekenen met de boete op de vdo-theek pas van mijn broer en Bas :D ;) ...? |
Citaat:
Zucht.. die boete fix ik ook wel (alweer) Hee... eigenlijk zou jij die broek dan moeten gaan betalen :P |
Citaat:
|
Licht bedoel ik in gewicht :)
Gewoon zo'n dun ding.. en niet zo'n zwaar skate spul achtig iets. 't is daar binnen warm.. dus ik wil 't niet onnodig warm krijgen, en hij moet niet zwaar zijn want dan kan ik minder hard stampen. Snappy vous :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:41. |