![]() |
sport-enquete
Hoi!
Ik moet voor school een enquete over sport houden hoop dat jullie 'm ff in willen vullen: 1. Wat is je geslacht? 2. Wat is je leeftijd? 3. Hoe lang ben je? 4. Wat is je gewicht? 5. Wat voor middelbare schoolopleiding doe/deed je? 6. Doe je aan sport? 7. Aan wat voor sport doe je? 8. Hoeveel uur sport je in de week? 9. Hoelang beoefen je deze sport al? 10.Heb je weleens een prijs gewonnen? 11.Rook je? 12.Drink je? |
Hoi!
Ik moet voor school een enquete over sport houden hoop dat jullie 'm ff in willen vullen: 1. Wat is je geslacht? V 2. Wat is je leeftijd? 16 3. Hoe lang ben je? 1.68 4. Wat is je gewicht? 57 5. Wat voor middelbare schoolopleiding doe/deed je? 5vwo 6. Doe je aan sport? ja 7. Aan wat voor sport doe je? tennis/fitness 8. Hoeveel uur sport je in de week? 5-6 uur 9. Hoelang beoefen je deze sport al? tennis/ 2jaar fitness/1 jaar 10.Heb je weleens een prijs gewonnen? ja weleens 11.Rook je? nee 12.Drink je? bijna nooit |
1. m
2. 16 3. 180 cm 4. 60 kg 5. vwo 6. niet zo vaak meer 7. vroeger voetbal, nu wielren ik soms ff, maar nooit echt erg serieus en natuurlijk wel voetballen alleen dan niet bij een club 8. verschilt 9. voetbal 5 jaar gedaan bij een club 10. ja, kampioen met de D4 :D 11. nee 12. soms |
1. Wat is je geslacht? m
2. Wat is je leeftijd? 16 3. Hoe lang ben je? 1.85 4. Wat is je gewicht? 60 5. Wat voor middelbare schoolopleiding doe/deed je? VWO 6. Doe je aan sport? ja 7. Aan wat voor sport doe je? Tennis, honkbal 8. Hoeveel uur sport je in de week? 3 9. Hoelang beoefen je deze sport al? resp. 4/2 jaar 10.Heb je weleens een prijs gewonnen? Ja, CK2000 11.Rook je? nee 12.Drink je? Alleen in de weekends |
OK ik zal um wel infullu.... hiero:
1. Wat is je geslacht? 2. Wat is je leeftijd? 3. Hoe lang ben je? 4. Wat is je gewicht? 5. Wat voor middelbare schoolopleiding doe/deed je? 6. Doe je aan sport? 7. Aan wat voor sport doe je? 8. Hoeveel uur sport je in de week? 9. Hoelang beoefen je deze sport al? 10.Heb je weleens een prijs gewonnen? 11.Rook je? 12.Drink je? Antwoorden: 1. Vrouw 2. 14 (bijna 15..) 3. 1.75m of soiets 4. 52 kg 5. Ik doe gym.. zit in de 4de nu 6. Ja... 7. Ik duik, zwem en tennis 8. duiken: 1 uur, zwem: 1,5 uur en tennis: 1 uur 9. duiken: 3,5 jaar, zwem: paar jaar, weet ik nie precies, tennis: 2,5 jaar of so 10. Neuh 11. Neuh 12. Soms, op feesten of so... mag eik nog nie! |
Citaat:
|
1. Wat is je geslacht? V
2. Wat is je leeftijd? 17 3. Hoe lang ben je? 1.69m 4. Wat is je gewicht? 58 5. Wat voor middelbare schoolopleiding doe/deed je? 5 havo 6. Doe je aan sport? 'ja' 7. Aan wat voor sport doe je? westernriding 8. Hoeveel uur sport je in de week? 16 uur 9. Hoelang beoefen je deze sport al? 14 jaar 10.Heb je weleens een prijs gewonnen? ja 11.Rook je?NEE :cool: 12.Drink je? heel soms :) |
1. Wat is je geslacht? Man
2. Wat is je leeftijd? 19 3. Hoe lang ben je? 1.76 m 4. Wat is je gewicht? 66 kg 5. Wat voor middelbare schoolopleiding doe/deed je? HAVO deed ik nu doe ik HEAO (hoger onderwijs dus) 6. Doe je aan sport? Yup 7. Aan wat voor sport doe je? Fitnessen 8. Hoeveel uur sport je in de week? Momenteel maar 3 uur in de week, als ik meer tijd heb (en tot december heb ik dat niet :( ) zeker het dubbele. 9. Hoelang beoefen je deze sport al? Vanaf april dit jaar pas :D 10.Heb je weleens een prijs gewonnen? Neu, kan je geen prijs mee winnen. 11.Rook je? Nope 12.Drink je? Ieder mens he :D ;) Neej maar alcohol bedoel je uiteraard... nou alleen als ik uitga (en dan gaat aardig wat op :D ) maar verder door de week bijna alleen maar fris en af en toe koffie op de stageplek. |
2. Wat is je leeftijd? 19 3. Hoe lang ben je? 1,89 4. Wat is je gewicht? 76kg 5. Wat voor middelbare schoolopleiding doe/deed je? Mavo 6. Doe je aan sport? niet meer 7. Aan wat voor sport doe je? Ik deed aan voetbal 8. Hoeveel uur sport je in de week? 0,0 9. Hoelang beoefen je deze sport al? :rolleyes: 10.Heb je weleens een prijs gewonnen? ja:) 11.Rook je? Nee 12.Drink je? Uiteraard kan ik dit bevestigend beamen:o |
2. Wat is je leeftijd?14 3. Hoe lang ben je? 1,76 4. Wat is je gewicht? 64 5. Wat voor middelbare schoolopleiding doe/deed je?Havo 6. Doe je aan sport?Ja 7. Aan wat voor sport doe je? Voetbal 8. Hoeveel uur sport je in de week? 10 uur ofzo,buiten het gewoon voetballen bij ons in de buurt 9. Hoelang beoefen je deze sport al? 8 jaar 10.Heb je weleens een prijs gewonnen? ja,zovaak 11.Rook je?nee 12.Drink je? Soms |
1. Wat is je geslacht? een menneke
2. Wat is je leeftijd? 17 jaartjes jong 3. Hoe lang ben je? iets van 1.85 4. Wat is je gewicht? 69 kilogrammetjes 5. Wat voor middelbare schoolopleiding doe/deed je? ik deed havo, doe nou HBO Vrijteijdsmanagement 6. Doe je aan sport? ja 7. Aan wat voor sport doe je? voetbal, fitness, mountainbiken 8. Hoeveel uur sport je in de week? 15 ofzo 9. Hoelang beoefen je deze sport al? voetbal: 5 jaar, fitness 1 jaar mountainbiken 2 jaat 10.Heb je weleens een prijs gewonnen? ja 11.Rook je? nee 12.Drink je? ja, veel. :p |
1. Wat is je geslacht? vrouw
2. Wat is je leeftijd? 15, over een maand 16 :) 3. Hoe lang ben je? 1 meter 82 4. Wat is je gewicht? 69 kilo 5. Wat voor middelbare schoolopleiding doe/deed je? zit in havo 4, ben blijven zitten..... :( 6. Doe je aan sport? ja 7. Aan wat voor sport doe je? streetdance, fitness, steps. 8. Hoeveel uur sport je in de week? ongeveer 3 uren 9. Hoelang beoefen je deze sport al? streetdance 2 jaar, fitness 4 jaar en steps zo'n 4 jaar 10.Heb je weleens een prijs gewonnen? nog niet, we doen nog niet mee aan wedstrijden, komt hoop ik verandering in! 11.Rook je? nee 12.Drink je? ja, soms |
2. Wat is je leeftijd? 20 3. Hoe lang ben je? 1.90 4. Wat is je gewicht? 82kg 5. Wat voor middelbare schoolopleiding doe/deed je? VWO 6. Doe je aan sport? Ja 7. Aan wat voor sport doe je? Volleybal 8. Hoeveel uur sport je in de week? 4 - 6 uur 9. Hoelang beoefen je deze sport al? 7 jaar 10.Heb je weleens een prijs gewonnen? Ja paar keer, Kampioen/Bekerwinnaar 11.Rook je? Nee 12.Drink je? Ja, best veel :o |
1. Wat is je geslacht? M
2. Wat is je leeftijd? 12 3. Hoe lang ben je? 1.65 4. Wat is je gewicht? 50 5. Wat voor middelbare schoolopleiding doe/deed je? 3VWO 6. Doe je aan sport? Ja 7. Aan wat voor sport doe je? Atletiek/tennis 8. Hoeveel uur sport je in de week? 6/7 uur 9. Hoelang beoefen je deze sport al? Atletiek:4 jaar Tennis:3 jaar 10.Heb je weleens een prijs gewonnen? Hordes medailles, nog nooit een beker 11.Rook je? nee 12.Drink je? nee |
2. Wat is je leeftijd? 15 jaar 3. Hoe lang ben je? geen idee, net iets kleiner dan de rest van de klas :o 4. Wat is je gewicht?54Kilo 5. Wat voor middelbare schoolopleiding doe/deed je?Havo (4e klas) 6. Doe je aan sport?ja 7. Aan wat voor sport doe je? hardlopen (en met de buurt voetballen, maar niet meer op een vereneging) 8. Hoeveel uur sport je in de week?ca. 5uur 9. Hoelang beoefen je deze sport al?hardlopen 5 jaar, voetbal 9 jaar 10.Heb je weleens een prijs gewonnen? nee :o 11.Rook je?nee 12.Drink je?heel soms |
1. Wat is je geslacht? M
2. Wat is je leeftijd? 17 3. Hoe lang ben je? 1.95 4. Wat is je gewicht? 74 5. Wat voor middelbare schoolopleiding doe/deed je? Europese School Brussel 3, Ixelles 6. Doe je aan sport? Ja 7. Aan wat voor sport doe je? Voetbal en Tennis, in de winter snowboarden en soms karten en paintball. 8. Hoeveel uur sport je in de week? 7-8 uur in de week. Sport op school meegerekent (is een keuze vak dus erg intensief) 9. Hoelang beoefen je deze sport al? Voetbal sinds mijn 6de en Tennis sinds mijn 9de. Snowboarden al 5 jaar. 10.Heb je weleens een prijs gewonnen? Ja, met tennis zowel als met voetbal. 11.Rook je? Nee 12.Drink je? Alleen als ik uit ga. |
Citaat:
1: man 2: 18 3: 1,86 4: 70 kilo :o 5: havo diploma op zak doe nu Management Economie en Recht 6: Ja 7: Voetbal en wil na me ziekte weer gaan fittnissen 8: momenteel 1,5 als pfeifer over is gaat dat weer naar de 12 uur hopelijk deed 20 uur :o 9: 7 Jaar 10: Ja 11: Nee 12: Niet veel hoogsten 1 biertje per week :o |
1. Wat is je geslacht? vrouw
2. Wat is je leeftijd? 16 3. Hoe lang ben je? 1.78 ongeveer 4. Wat is je gewicht? 63 kg 5. Wat voor middelbare schoolopleiding doe/deed je? 6 gym 6. Doe je aan sport? Ja 7. Aan wat voor sport doe je? Volleybal, af en toe wielrennen, af en toe hardlopen 8. Hoeveel uur sport je in de week? In totaal ongeveer 8 uur 9. Hoelang beoefen je deze sport al? Volleybal een jaar of 5 10.Heb je weleens een prijs gewonnen? Ja, Nederlands kampioenschap 11.Rook je? Nee 12.Drink je? Niet veel, en als ik drink, dan in het weekend. |
1. Wat is je geslacht? man
2. Wat is je leeftijd? 18 3. Hoe lang ben je? 1:87 4. Wat is je gewicht? 63 5. Wat voor middelbare schoolopleiding doe/deed je? VWO6 6. Doe je aan sport? ja, tennis (alleen nog passief lid dit jaar, daarvoor actief 7. Aan wat voor sport doe je? ik fiets ook nog af en toen (hard) naar school 8. Hoeveel uur sport je in de week? met fietsen 8-10 uur per week 9. Hoelang beoefen je deze sport al? tennis 7 jaar, fietsen 7 jaar 10.Heb je weleens een prijs gewonnen? nee 11.Rook je? nee 12.Drink je? nee irri die tabs in je post |
Citaat:
|
2. Wat is je leeftijd? 19 3. Hoe lang ben je? 1.94m 4. Wat is je gewicht? 90kg 5. Wat voor middelbare schoolopleiding doe/deed je? vwo 6. Doe je aan sport? yep 7. Aan wat voor sport doe je? voetbal 8. Hoeveel uur sport je in de week? 4 uur 9. Hoelang beoefen je deze sport al? 12 jaar ofzo 10.Heb je weleens een prijs gewonnen? uiteraard wel eens kampioen geworden 11.Rook je? neuh 12.Drink je? ja zo veel mogelijk |
2. Wat is je leeftijd? 21 3. Hoe lang ben je? 194cm 4. Wat is je gewicht? 79 kilo 5. Wat voor middelbare schoolopleiding doe/deed je? MAVO 6. Doe je aan sport? jazekers 7. Aan wat voor sport doe je? tennis en fitness 8. Hoeveel uur sport je in de week? 11 uur 9. Hoelang beoefen je deze sport al? tennis bijna 6 jaar fitness 1 jaar 10.Heb je weleens een prijs gewonnen? ja 11.Rook je? nee 12.Drink je? ja |
1. Wat is je geslacht? mannetje
2. Wat is je leeftijd? 17 3. Hoe lang ben je? 1.86 4. Wat is je gewicht? 73kg 5. Wat voor middelbare schoolopleiding doe/deed je? ik deed HAVO, Nu Korps mariniers over 1.5 weken 6. Doe je aan sport? ja 7. Aan wat voor sport doe je? Motorcross, fitness, hardlopen 8. Hoeveel uur sport je in de week? bijna elk vrij uurtje :o 9. Hoelang beoefen je deze sport al? motorcross vanaf mun 7e, fitness nu bijna 2 jaar, hardlopen nu bijna een jaar elke avond 4 of 6 km hardlopen 10.Heb je weleens een prijs gewonnen? meerdere, mun mooiste was toch 2 jaar geleden 2e Nederlands Kampioenschap 125cc 11.Rook je? neuj 12.Drink je?erm......met mate :D |
1. Wat is je geslacht?
mannelijk 2. Wat is je leeftijd? 17 3. Hoe lang ben je? 1.80 ongeveer 4. Wat is je gewicht bijna 65 kilo 5. Wat voor middelbare schoolopleiding doe/deed je? doe 5 havo 6. Doe je aan sport? Ja 7. Aan wat voor sport doe je? Fitness 8. Hoeveel uur sport je in de week? ongeveer 4 en een half uur + 2 uur gym 9. Hoelang beoefen je deze sport al? Fitness sinds een week haha 10.Heb je weleens een prijs gewonnen? Voor grootste armen??....nou nee 11.Rook je? Nee 12.Drink je? Soms |
1. Wat is je geslacht? M
2. Wat is je leeftijd? 19 3. Hoe lang ben je? 1.89 m 4. Wat is je gewicht? 80 kg 5. Wat voor middelbare schoolopleiding doe/deed je? VWO 6. Doe je aan sport? Heel soms 7. Aan wat voor sport doe je? Wielrennen 8. Hoeveel uur sport je in de week? 0,25 uur gemiddeld 9. Hoelang beoefen je deze sport al? 6 jaar 10.Heb je weleens een prijs gewonnen? Neen 11.Rook je? Neen 12.Drink je? Ja |
Ik zal het ook maar invullen, maar ben bang dat je er niet zoveel aan hebt.
1. Wat is je geslacht? M 2. Wat is je leeftijd? 22 3. Hoe lang ben je? 1m79 4. Wat is je gewicht? 62kg 5. Wat voor middelbare schoolopleiding doe/deed je? Is in BE toch anders. 6. Doe je aan sport? ja 7. Aan wat voor sport doe je? actief voetbal, regelmatig poolbiljart, en veel fietsen in de zomer 8. Hoeveel uur sport je in de week? Onmogelijk daar een gemiddelde op te plakken, ligt aan de tijd en het weer 9. Hoelang beoefen je deze sport al? Voetbal sinds met 7de met daar een kleine tussenpauze in. Poolbiljart heb ik 4 jaar competitie gespeeld, nu bijna alleen nog voor de lol. Fietsen, blup. 10.Heb je weleens een prijs gewonnen? meerdermaals 11.Rook je? neen, enkel passief (n) 12.Drink je? enkel frisdranken, maar geen alcool |
1. Wat is je geslacht? Menneke
2. Wat is je leeftijd? 19 3. Hoe lang ben je? 1.78m 4. Wat is je gewicht? 65kg 5. Wat voor middelbare schoolopleiding doe/deed je? Mavo 6. Doe je aan sport? af en toe 7. Aan wat voor sport doe je? darten en voetbal (wel niet in competitie verband) 8. Hoeveel uur sport je in de week? verschilt 9. Hoelang beoefen je deze sport al? lang 10.Heb je weleens een prijs gewonnen? nee, ben ik te lomp voor 11.Rook je? nee 12.Drink je? zelden |
1. Wat is je geslacht? v
2. Wat is je leeftijd? 16 3. Hoe lang ben je? 1.65m 4. Wat is je gewicht? 52kg 5. Wat voor middelbare schoolopleiding doe/deed je? 4 vwo 6. Doe je aan sport? jep 7. Aan wat voor sport doe je? snowboarden en ik fiets elke dag 20 km (naar skool)dat laatste doe ik nie vor m'n lol :( 8. Hoeveel uur sport je in de week? die 20 km 5 dagen in de week en dan ongeveer 10 uur snowboarden in de maan (achterelkaar) 9. Hoelang beoefen je deze sport al? dat 20 km fietsen nu ruim 3 jaar en snowboarden nu 5 jaar ongeveer. 10.Heb je weleens een prijs gewonnen? nope. 11.Rook je? nee 12.Drink je? soms, alsk feesten heb ofzo...en danniet door de weeks.. |
1. Wat is je geslacht? V
2. Wat is je leeftijd? 17 3. Hoe lang ben je? 1.80m 4. Wat is je gewicht? 65kg 5. Wat voor middelbare schoolopleiding doe/deed je? VWO 6. Doe je aan sport? yep 7. Aan wat voor sport doe je? basketbal 8. Hoeveel uur sport je in de week? ±5.5 uur training en in het weekeind meestal 2 wedstrijden. 9. Hoelang beoefen je deze sport al? 2 jaar 10.Heb je weleens een prijs gewonnen? 2x kampioen 11.Rook je? nee 12.Drink je? in het weekeind |
Citaat:
|
Citaat:
|
2. Wat is je leeftijd? 15 3. Hoe lang ben je? 1.92 4. Wat is je gewicht? 130 5. Wat voor middelbare schoolopleiding doe/deed je? vmbo 6. Doe je aan sport? ja 7. Aan wat voor sport doe je? american football 8. Hoeveel uur sport je in de week? 12 9. Hoelang beoefen je deze sport al? 3 jaar 10.Heb je weleens een prijs gewonnen? ja, 2e van nederland 11.Rook je? ja 12.Drink je? nee |
wel opvallend dat van deze 32 mensen er maar 2 roken dat is uhh......heeeel erg weinig als ik zo om me heen kijk op school is da toch echt wel anders! heeeel raar......
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:45. |