![]() |
Klein gedicht
Zou niet durven, aan je denken
Vooral niet, hoe je lacht Hoe je er uit ziet, op je mooist Wat je zei,en wat ik dacht Kzou niet weten, hoe te voelen Zoals ik doe, op dit moment Pijn is in vergetelheid Geluk is ongekend |
Heel mooi en duidelijk gedichtje. De vorm en het ritme zijn ook helemaal okeej!
|
Citaat:
was er niet zeker van, dicht zelf nauwelijks in het nederlands |
mooi! alleen dat einde vind ik wat minder :confused:
|
Citaat:
het einde is precies dezelfde aanpak als in de eerste strofe maar inhoudelijk anders. Vergeet niet dat ik van samenhang in een kloppend gedicht houd en niet een loos rijmpje neerpleur. |
Citaat:
Een verschil in je eerste en tweede strofe betreffende de 'Kzou' en de 'Zou', is hier een reden voor? Ik zou eigenlijk toch "Ik zou" (bij beide strofe) gebruiken. Waarom? Het staat de taal veel mooier en je gedicht ook, geen vrees dat het ritme dan niet meer klopt want dat doet het goed genoeg... Verder maakt het me nieuwsgierig...Ik zou er wel wat meer over willen weten |
wauw :eek: smooi!
eg zo`n gedichtje waar ik rillingen van krijg. Zou het trouwens in de eerste zin niet, aan je TE denken moeten zijn...??? |
Citaat:
dank je Ik had het in de eerste instantie wel, maar heb het wel gehaald Dat geld ook voor 'kzou' aan het begin van de eerste strofe identificeert niemand zich hiermee? :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Snap niet waarom je niet vaker nederlands dicht :)
Hoewel je engelse werk ook wel...moier is dan ht meeste hier...:O |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:31. |