![]() |
Amorphis
Tja.
Wie kent ze? Meesterlijke band uit Finland. Ik heb nu "Tuonela" van een forummer geleend, zeer gave muziek zeg!!! |
DOOOOW
AMORPHIS IS ME ALLERLIEVSTE LIEVELINGSBAND! komt zelf DT neit tusse EN ZE BENNE BEZUG MET EEN NIEUWE CD EN DE OUWE DRUMMER IS ER WEER BIJ!!!! iieieeeeeh maar je moet eens wat oud werk van ze downloaden dat is ook BRUUT choet |
Tales from 1000 lakes was een van m'n eerste metalcd's, was er echt helemaal verliefd op. Toen ik iets later Elegy in handen kreeg heb ik een tijd lang gedacht dat het om verschillende bands ging omdat het verschil zo ongelooflijk groot was en om die reden Amorphis een lange tijd links laten liggen. Tot ik Elegy weer es tegen kwam in m'n collectie, paar keer draaide en het gewoon ontieglijk goede cd bleek te zijn...
Vraag me af of andere mensjes hetzelfde hebben gehad? :) |
Hoi OnlyMe! :cool:
|
Amorphis is (y); 'kheb Elegy
hoewel het hangt van m'n stemming af, soms vind de nummers te rustig/soft |
zelfs toen ze nog death-metal maakten vond ik er geen fuck aan
|
the karelien istmus is wel cool
|
relaxt...leuke synths ook
|
Amorphis is gewoon gruwzaam bruut liev
kheb vanaf tales from the thousand lakes elke cd maar die van drvoor kannik nergens vinde :( |
|
Pasi Koskinen (zanger) heeft ook nog een of ander vaag doomy black-metal project in het Fins , waarin hij krijst. Ik kan zo ff niet op de naam komen. Is een vrij recente cd.
|
My Kantele is zo een .. ongelooflijk .. goed .. nummer..
|
hehehe, ik ben die forummer dus. Enn Elegy en Tuonela vind ik de topste albums... AM Universum ken er net als Tales from ook wel lekker mee door.
Supergoede band vinnik t. :cool: |
Kdenk dat je nieuw-era Paradise Lost (Believe in nothing) en Sentenced (Crimson+Cold white light) ook wel aardig vindt, ligt beetje in verlengde
Khoop dat ik nu geen felle discussie start ;) |
Oew, hier ben ik ongeveer mee opgegroeid:D Nouja....
Een van mijn eerste lawaai herrie dingetjes. Elegy was de eerste cd die ik kende en dan heb je ook gelijk de overgangscd. Wel een hele goede. Maar Black winter day vind ik ook nog wel heel goed. Daarna heb ik nog Tuonela gehaald, veel geluistert maar vond het op een of andere manier toch minder....mja Am universum heb ik eigenlijk alleen maar bij de platenboer gehoord en het daar ook maar bij gelaten vind ze toch stukken minder geworden. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:16. |