![]() |
Speculeren; wie denk je dat op Innercity komt?
Wie denken jullie tegen te kunnen komen op Innercity aan artiesten?
Ik zou het zelf echt niet weten, en ik heb al kaartjes :D |
Frits Bom?
|
tiesto, de heij, ik niet, 2 pac, biggie, punanies, veel punanies
:rolleyes: |
Werkelijk geen flauw idee...boeit me ook weinig :)
*gaat zelf binnenkort ook kaartjes halen* |
Rancid?
|
Citaat:
Ze pronken trouwens wel dat er veel hardcore komt :confused: ? |
Paar maten en ik dachten er aan dat Tom Harding misschien kans zou hebben om te komen.
Als dat zo is zou ik dat heel gaaf gaan vinden :D |
Op de site van Sven Vath en Marco V is te lezen dat ze op Innercity zullen zijn. Dat zijn dus de eerste namen die al vast staan :)
|
DJ Utoop en Dystoop :cool:
;) Geen idee. Al'ns overwogen naareen waarzegster te gaan? :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
beastie boys en nirvana
|
Citaat:
Ik heb wel namen gehoord als Marco V, Sven Vath, Sander Kleinenberg, Tiesto, Benjamin Bates... Maarja, alles onder voorbehoud he ;) |
Tiesto draait toch niet meer voor ID&T :confused:
En als Benjamin Kuyten komt draaien zou dat idd wel phatt zijn, ben benieuwd of dat met Marco V dan is of niet. |
Citaat:
|
Citaat:
|
tom harding komt, waarschijnlijk...
|
en tiesto komt nie, want die draait alleen nog maar in het buitenland
|
Citaat:
In Eindhoven.. en dat schijnt in Nederland te liggen :) |
[grappig]je moeder[/grappig]
|
De line up wordt al langzaam wat :o .
In de agenda van Umek staat: 21-12-2002 Amsterdam. Yeah Baby Yeah Voorlopige Line Up: * Sven Väth * Umek * Benjamin Bates * Sander Kleinenberg * Marco V. More to come :D :o |
Citaat:
Hij staat morgenavond in Nightlive te Maastricht, vrijdagavond in Groningen en zaterdagnacht op Extrema Forward in het Beursgebouw te Eindhoven. Dus lijkt het me onlogisch dat ie alleen nog maar in het buitenland draait. Wat ik alleen van geruchten heb, is dat Tijs vind, dat de evenementen van ID&T niet bij hem passen. Maar ja, dat zijn ook maar geruchten. Ik hoop persoonlijk dat Tiësto draait op Innercity. Maar dan wel in de Progressive Area :cool: |
Citaat:
* Sensation 2000 * Energy! 2000 'T is idd alweer een poos geleden :) |
Citaat:
|
Citaat:
Harding is het pareltje van UDC (Impulz & HQ) en ik persoonlijk vind dat Hardhouse & Hardstyle ab-so-luut niet thuis hoort op Innercity. Als je Harding persé wilt zien, ga dan lekker naar Impulz. Sowieso, de draaikunsten van Tom Harding zijn eerder misselijkmakend dan amusant maar ok. Ik vind het hele UK Hardhouse-gebeuren brak. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:01. |