![]() |
Black-out
ik heb een beetje een vaag verhaaltje wat er vandaag gebeurdt is ik stond met een paar vrienden een sigaretje te rokuh en ik voelde me opeenz heel duizelig worden ik ging een beetje op mn stuur leunen en vanaf dat moment wist ik helemaal nix meer mn vrienden zeiden dat ik inene rechtop ging staan met mn ogen wijd open en helemaal stijf en dat ik inene gewoon net zo stijf op de grond viel (lag 2-3 minuten op de grond en volgenz hun was ik ook nog aan ut trillen enzow)
ik ga morgen naar de dokter enzow maar ik heb het al 1x eerder gehad toen was ut niet zo erg maar toch de dokter zei trouwenz dat het geen epelepsie geweest kon zijn maar wat dan? wie heeft dit eerder gehad ? of weet wat het kan zijn? |
het enige wat ik kan bedenken is black out, alleen dat schudden erbij zou ik nie weten, het zou best wel epilepsie kunnen zijn, of een reactie op een tekort van iets... o.i.d.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
[QUOTE]Leonoor schreef:
Je kunt ook een tekort aan iets anders dan aan boterhammen hebben. http://forum.scholieren.com/wink.gif En wat heeft dat sigaretje roken met 'daar kan het niet aan liggen' te maken? Waarom kun je zo iets niet krijgen als je een sigaretje rookt?[/QUOTE ja het kan er misschien wel aan ligguh maar ik bedoel ik ben verslaafd aan sigaretten en dan moet je af en toe een sigaretje rokuh voor nicotine en ik was dus net een sigaretje aan ut rokuh dus ik had mijn nicotine weer binnuh oftewel op zo1 manier kan het daar niet aan ligguh |
Citaat:
|
Citaat:
maarja het zijn lichte epelepsie verschijnselen zij een vriend van mij |
Citaat:
|
15 jaar en verslaafd aan roken... en ze houden maar vol dat ze het in de hand hebben... http://forum.scholieren.com/frown.gif
Je geeft het zelf al: je bent verslaafd (15 jaar oud!). |
Van sigaretten kun je duizelig worden, maar dit lijkt me idd overdreven (ik rook zelf ook)... ik denk dus niet dat die sigaret er wat mee te maken kan hebben...
Die keer dat je het eerder had, wanneer was dat, op welk moment? Cat |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:33. |