![]() |
*...Dromen...*, *...Elfen...*, *...Laat...*
``````````````````*Dromen*`````````````````````
```````````````Zig zag, Kris kras`````````````````` `````````````gedachten bedriegen```````````````` ```````````gevoelens vervliegen, Niet`````````````` ````````````Want mijn dromen kleven````````````` ``````````````Aan de waarheid, Die`````````````` ``````````````verborgen gevoelens`````````````` ``````````````weer doen laten leven````````````` ````````````Waar ik lag, is waar ik Was.``````````` ```````````````````*Elfen*`````````````````````` ````````````````````````````````````````````````` ````````````Elfen vliegen, vurig vol leven`````````````` ````````````over een lange kleurenbaan``````````````` `````````Waar meters lange, eeuwig durende```````````` `````````````hele kleine lichtjes staan`````````````````` ````````````````op een rij gesteld```````````````````` ````````````naar het grote levenslicht`````````````````` `````````````een wonderBaarlijk zicht. ````````````````` ``````````````````````````````````````````````````` ``````````````````````````````````````````````````` Laat Laat mijn woorden eens natuurlijk vloeien Zo lichtjes, als de bloemen wuivend aan de oeverkant Als de kabbelende golfjes naar het zachtzonnig strand Niet meer struikelend in het verleden-heden, stoei-verband. ```````````````````````````````````````````````````` |
Ik vind de 1e twee mooi, de derde wat minder... Vreemd soort opmaak... Waarom heb je dat gedaan?
|
Citaat:
xxx |
ik neem de tijd niet om het te lezen omdat ik die tekentjes echt irritant vind.. sorry
|
Citaat:
|
Wauw, Elfen is echt gaaf!!! :) :) En de rest ook hoor, maar die springt er voor mij echt uit. (L)
|
alledrie heel mooi, net als jij :d
ghehe en die tekentjes zijn zeker wel mooi niet zo standaard :D heel veel liefs ludennisje |
Citaat:
in dat eerste moet ik je gelijk geven, dat andere deel weet ik nix van :o Genesis |
Citaat:
|
'kvind ze mooi, vooral de eerste twee.
'k vind alleen de opmaak niet zo denderend... |
Ik vind elfen echt superkewl. Hij loopt onwijs goed, alleen de laatste 2 regels iets minder vind ik.
Dit is echt super: over een lange kleurenbaan Waar meters lange, eeuwig durende hele kleine lichtjes staan |
Citaat:
Tnx all voor de reacties.. en Dennis, hou's op met dat gemooi :p |
Tweede gedichtje vind ik het leukst. Alleen de laatste zin niet zo, maar ik..zeur gewoon.
|
Tweede gedichtje is mooi !! *spring* :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:02. |