![]() |
Als de Zee Komt...
ALS DE ZEE KOMT
Telepathisch binden we touwen Aangespoeld aan de rand Rond stevige houten balken Bovendrijvend in onze hand Want Over enkele dagen zal de wereld Met nieuwe kracht ons bedekken Maar onze harten, bovenstuwend, Ons vlot, ons dak, zal nooit lekken |
Leuk gedichtje
(kan even geen betere reactie bedenken) |
Hij is het nog steeds niet verleerd.
|
Citaat:
Bedankt voor de reacties... Groetjes, Dreampoet |
Citaat:
En idd, je bent het niet verleerd :) Je woordkeus is mooi en het leest heerlijk weg. Yepz... je kan 't nog steeds :D XXXX Fannie |
Citaat:
Voor de rest wel aardig. |
Citaat:
Groetjes, Dreampoet |
Citaat:
heel veel succes :D groetjes |
Citaat:
Maar het woord telepathisch springt 'r teveel uit aangezien de rest van het gekozen vocabulair vrij simpel en daardoor bondig aandoet. Telepathisch is the odd man out, zal ik maar zeggen. |
Citaat:
Vind het erg mooi, en vind het leuk na zo'n lange tijd weer eens iets te lezen van je! Je bent het zo te zien nog niet verleerd! Jammer van de laatste zin, had het ritme daar geklopt, dan was dat zo'n sterke afsluiting geweest! Genesis |
Citaat:
|
Goeie ouwe tijd komt terug, verzamelt allen onder het vaandel van Dreampoet! :)
|
Citaat:
sorry, Tom :) ik wou zeggen dat je woorden leven en naar me roepen, zelfs al zijn ze gegoten in de beperkende vorm van metrum en rijm... jouw liefde, jullie liefde: Luctor et Emergo! prachtig! |
Misschien een rare vraag, maar zou je het gedicht willen ontleden, ik zou wel 's willen zien en begrijpen, hoe je dit gedicht hebt opgebouwd en wat de preciese betekenis is:)
xxx |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:11. |