![]() |
[Win 2000] MSCONFIG
okay, zoals ik er net zelf achter ben gekomen doet deze functie het niet in Windows 2000.
Wie weet hoe deze functie onder Win 2000 heet. (wat de functie inhoud) Je kan bepaalde programma's niet laten opstarten aan het begin om geheugen te besparen. Dus ook programma's die je niet zovaak gebruikt maar toch opstarten. |
Edit:
woopsie lette weer eens niet op :o iets te hevig bezig geweest gister ;) |
start ----> run ------> ipconfig /all denk ik :confused:
of doe wat -=Odysseus=- zegt :) |
Citaat:
als je de computer start, dan start hij een lading progamma's op en gooit die rechtsondering met msconfig kon ik dit aanpassen zodat ik kon kiezen wat hij opstarten. In 2000 kan ik dit niet uitvoeren (bestaat niet) Wat moet ik hier voor in de plaats doen... |
winipcfg != msconfig
maar wat ik heb gedaan.. ik heb ooit ergens msconfig gedownload, en dat in de system dir gezet.. dan pakt hij hem, en werkt tot nu toe nog altijd goed.. weet alleen niet meer waar ik hem vandaan heb. |
Citaat:
|
C:\Documents and Settings\Username\Start Menu\Programs\Startup
C:\Documents and Settings\All Users\Start Menu\Programs\Startup HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\RunServic es HKEY_LOCAL_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run HKEY_LOCAL_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\RunServices |
http://home.student.utwente.nl/d.j.t.peters/startup.cpl
Dit bestand in je c:\WINNT\system32\ gooien en dan bij configuratiescherm kijken. Er staat nu een "startup" icoontje bij. Ff 2 keer klikken en alles instellen :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Je kan de msconfig van WXP voor 2000 gebruiken, heb ik ook gedaan. Zal wel op google te vinden zijn.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:14. |