![]() |
elektriciteit
ik zou graag jullie ervaringen met elektriciteit willen horen. van die schokken in je kop als je te veel pillen op hebt.........
|
k heb geen iD waar je het over hebt
|
Waarom slik je dan ook als je electriciteits schokken in je kop krijgt.
|
hmmz... heel anders, maar tog cool :)
ik drink dus nie ech... en 1x had ik 2 kanon op ofzow... en was wel aangeschote :) toen fietste we naar den haag (drexz en ik) en we ware gaar, gingen jay hale :) ginge we ergens zitte, jay smoke... :) ff later fietste we langs de opel dealer en ik zag schrikdraad :) en kep nog nooit zoiets ech van dichtbij bekeke... duzz ik pak me ketting (heb grootste formaat hondeketting aan me broek hange, met me waller eraan) ik doe me hand in me jas en pakt duz de katting met me jas vast :) ik sla dermee tege et draad aan... dzzzzzzzz :) schok... ik schrok me te pletter :p was bes wel sterk... d8 ik... maar iig daarna ik de ketting bij me wallet vast pakke en nog een keer er tege aan, deze keer tege 2 draadjes... vonkjes :D:D:D we staan daar zo... zeg ik tege drexz: hoor jij dat? Hij: wat? ik: dat alarm... Hij: welk? hee... ja... ik: fietse!!!!!!!!! duz wij ginge naar snackbar... en het leek wel alsof ik Xtra Knetter was geworde door die schrikdraad... ik was al gaar... maar toen nog meer :) maja... offtopic, maja boeie :P |
Citaat:
|
als ik meerdere avonden achter elkaar pillen slik krijg ik dat altijd. 1e keer was in erg bang :D zo'n gevoel kan je je gewoon echt niet voorstellen, zo bizar!!! laatste keer is al weer lang geleden want daar heb ik echt van geleerd. lig je in je bed, krijg je de meest bizarre hallucinaties, schokken in je kop en ben zelfs een keer verlamd geweest voor een aantal seconden...
verder niemand ervaring mee? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:51. |