![]() |
Codes Verboden voor Adventures!
Codes zouden verboden moeten worden, volgens mij! Ik erger me de stront an gastjes die een adventure uitspelen met walkthrough! Als die codes er niet meer zijn is een adventure veel beter!
|
Wat lul je...
Als die mensen dat willen dan laat ze.. als je het zelf niet wil dan doe je het zelf niet Is toch je eigen keus? |
Citaat:
|
ja idd , wat maakt het spel voor jou slechter als anderen dat gebruiken?? het is toch handig om ff te kijken als je echt niet meet verder kunt!
|
Of iemand wil cheaten of niet is een eigen keuze, maar ik voel me persoonlijk beter als ik een spel zonder loopdoor uitspeel...voral bij RPGs vind ik een loopdoor walgelijk makkelijk...maar soms is et wel handig om srategien te bekijken...want niets is frustrerender dan ergens écht niet voorbij kunnen komen. (honderden keren opnieuw geprobeerd, en op et punt staan om de computer als boksbal te gebruiken)...maar een heel spel uitspelen mbv een walkthough vind ik slap..dan is dr nix an...
|
ik kom in somige stukken vast te zitten al in het eerste level weet ik echt niet waar ik heen moet nou wja dan lees ik een stukje en weet ik ongeveer war ik heen moet nix mis mee maar tsja mensne die hele spel met walkthrou spele zijn stakkers.
|
Citaat:
|
dan niet natuurlijk ik zoek ok nog een walkthrou voor harry potter pc game moet nog 2secrett kaarte vinde ofzo.
|
Ben het volledig met de rest eens! Wat boeit het nou als anderen dat doen? :S
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:04. |