![]() |
The Bone Collector
Is het een goeie film?? Ik heb m gekocht en ik heb gehoord dat ik blij moet zijn dat hij maar 5 euro kostte:)...
En ik heb ook gehoord dat het einde zo verschrikkelijk leuk is:confused::confused: |
Ik vond het een flauwe kutfilm. Gewoon een goedkope rip off van Seven :mad: (n)
|
vette film zeker (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ooit 1x gezien ofzo tijdens een feest... niet veel van mee gekregen... maar was ook niet echt een super film... (van wat ik gezien heb dan...)
|
kheb alleen nog maar de 1e helft gezien, kvond m tot nu toe wel goed...(de acteurs zijn trouwens wel (y) ik noem een Angelina Jolie) :)
|
Citaat:
Dus jij vind het doodnormaal dat iemand die wat heeft tegen Denzel Washington's personage allemaal onschuldige mensen gaat vermoorden, stukjes van hun botten meeneemt, kleine hints achterlaat om wraak te nemen op één persoon? Het feit dat hij al langskwam bij Denzel als een technicus maakte het nog erger, alsof hij niet gewoon alleen Denzel kon vermoorden. |
Citaat:
Dus ik vond t ook wel een redelijk goed motief ja :) |
Geen geweldige thriller, wel het kijken waard, meer niet.
(Leuke rol van Ed "Al Bundy" O'Neill) |
Het is gewoon een rip-off van Seven, maar als die film een van de beste films ooit is, kan een rip-off als The Bone Collector nie slecht zijn... Wel een beetje lauw
|
Hehe de eerste film waar ik ooit als afspraakje heen ben gegaan, slechte film trouwens
|
Ik vond die film goed. Ik vind hm best spannend...maar ik heb die film gezien toen ik seven nog nooit had gezien. Nu heb ik die wel gezien
|
best een goede thriller (y) met een goed verhaal er in
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Het idee van de film is best goed, het begin ziet er ook erg goed uit en de spanning wordt goed opgebouwd. Maar hoe verder je in de film komt doe slechter dat hij wordt. Vooral het einde is zeer terleurstellend! Erg jammer......
|
Ik vond het best een leuke film om te zien (y)
|
awel hé kem em gistere op den teevee gezien maar kzen gelovek int slaap gevalle :rolleyes: wanteuh kweet er nikske niemeer van .... oftewel lag het aan iet anders ??? :confused:
|
k vond niet verkeerd...
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:48. |