Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Seksualiteit (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=28)
-   -   afknappers? (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=230815)

piripiri 28-09-2002 14:34

afknappers?

Stel... je bent helemaal gek van een jongen (of meisje natuurijk).. totdat je bijvoorbeeld ziet dat ie echt heeeeeeeeeele vieze voeten ofzo heeft..

Wel es afgeknapt op een bepaald lichaamsdeel??

:p :eek:

Diana's~Acolyte 28-09-2002 16:53

Nee nog nooit, maarja ik heb ook maar 3 vriendjes gehad :) Ik denk niet dat ik zo snel zou afknappen op een bepaald lichaamsdeel..

Maria en Jezus 28-09-2002 16:59

ik knap erop af als iemand rookt ik vind dat zo goor.. bah......ja en het lichaam moet bij elkaar passen..maar een specefiek lichaamsdeel neen niet echt

nare man 28-09-2002 17:56

Niet op de hoedanigheid van het lichaam. Wel als het als het gewoon onverzorgd is. Maar ook een heel mooi meisje/jongen is een afknapper als zij/hij stinkt of ongewassen is.

LM 28-09-2002 19:21

jawel, wazig ondergoed (n)

kastdeur 28-09-2002 19:36

Citaat:

LoveMaster schreef:
jawel, wazig ondergoed (n)
muhahaha:p daar stel ik mij grote katoenen slips bij voor...klopt?:p

nare man 28-09-2002 20:35

Citaat:

ikheetfroukje schreef:
muhahaha:p daar stel ik mij grote katoenen slips bij voor...klopt?:p
Die zijn juist keigeil :D

Bridget Jones' Diary gezien? :)

kastdeur 30-09-2002 07:59

Citaat:

nare man schreef:
Die zijn juist keigeil :D

Bridget Jones' Diary gezien? :)

ieder z`n ding he...zal ik maar zeggen:p

Roos 30-09-2002 08:24

Een pukkelrug..

Nou ja, ik heb iets met ruggen/schouders :o

LittleLucille 30-09-2002 08:43

vieze nagels... :eek:

piripiri 30-09-2002 08:59

Citaat:

rosi schreef:
Een pukkelrug..

Nou ja, ik heb iets met ruggen/schouders :o

:eek: :eek: bah bah.. inderdaad.. das echt niet lekker

)Vampje( 30-09-2002 10:14

-Een kleine piemel :D
-Stank
-Viezigheid

Weet ik het...

corduroy 30-09-2002 19:19

Citaat:

Vampiria schreef:
-Een kleine piemel :D

seriously?

droomkoningin 30-09-2002 19:22

standaard:
als ie uit zn mond stinkt...

)Vampje( 01-10-2002 14:22

Citaat:

corduroy schreef:
seriously?
Actually....Ja.

corduroy 01-10-2002 14:28

Ghihi. Gek hoor. Dat heb ik niet zo. Hoewel met zoiets dan wel weer geldt dat het gewoon mooi is als iemand in verhouding is (een enorme beer-man met een hele kleine piemel is gek). Maar afknapper, ach. het is hoogstens even wennen.

)Vampje( 01-10-2002 14:36

Citaat:

corduroy schreef:
Ghihi. Gek hoor. Dat heb ik niet zo. Hoewel met zoiets dan wel weer geldt dat het gewoon mooi is als iemand in verhouding is (een enorme beer-man met een hele kleine piemel is gek). Maar afknapper, ach. het is hoogstens even wennen.
Ik vind een kleintje niet spannend, heb liever iets groters :o
Maja, dat komt omdat ik die van mijn vriend gewend ben, ghehe!

Syphon 01-10-2002 14:47

En wat versta jij dan onder groot en klein?

Lethalis 01-10-2002 14:53

Citaat:

Syphon schreef:
Krijgen we die discussie weer :D

Als zij op kleine pikkies afknapt, moet ze zelf weten. Er zijn genoeg meisjes die een grote alleen maar intimiderend vinden. So don't worry :p

)Vampje( 01-10-2002 15:00

Citaat:

Syphon schreef:
Klein: korter dan 16 cm en een doorsnede van minder dan 5 cm, groot vanaf 18 cm- 6 cm doorsnede. Maar een apparaat dat veel groter is, past er bij mij natuurlijk niet in, dus daar heb je ook niks aan.

ZHAzha 01-10-2002 15:19

Citaat:

Vampiria schreef:
Klein: korter dan 16 cm en een doorsnede van minder dan 5 cm, groot vanaf 18 cm- 6 cm doorsnede. Maar een apparaat dat veel groter is, past er bij mij natuurlijk niet in, dus daar heb je ook niks aan.
:D..

UHM afknappers... als een jongen niet kan zoenen..
Ik had eens een x een one night stand en die jongen kon voor geen meter zoenen.. naja dan is de lol er ook een beetje vanaf :o
En als hij een kleine piemeltje heeft :p dat is me nog nooit overkomen...die ik heb gezien waren normaal tot groot :)

)Vampje( 01-10-2002 17:35

Citaat:

ZHAzha schreef:
...die jongen kon voor geen meter zoenen....
Jasses ja, dat is ook erg!!

nare man 01-10-2002 17:56

Ohja de number one afknapper: als een meisje zo dronken is dat ze nauwelijks meer kan staan en vervolgens probeert een willekeurige jongen te zoenen...kom je nogal eens tegen in discotheken...echt LoL als je dat ziet gebeuren, vooral als die kerel daarna ondergekotst wordt ofzo :D

corduroy 01-10-2002 20:47

Nou ik vind een enorme boomstam inderdaad wel een beetje intimiderend. Zeker aan het begin. Hoewel intimiderend misschien niet het goeie woord is, maar je kan er wel van schrikken. Hihihi.

Rerisen Phoenix 01-10-2002 21:08

Ja, op relatief dunne enkels, benen en polsen. Maar dat lijkt weer weg te trekken

GiZzMoWh 01-10-2002 21:54

ik knap echt af op een jongen die zich echt niet verzorgt...

ik knap ook af op jongens die neit kunnen zoenen..

knap ook af op jongens die meteen sex willen dan heb ik zo iets van ga naar de wallen of zo....

ik knap ook af op jongens die heel aardig doen en als anderen der bij zijn afstandelijk .... dan hoeft het van mij niet....

ik knap ook af op jongens die zich zelf de helledag afzeiken daar wordt ik echt gek van kan ik echt niet tegen

ik knap ook af op jognens die altijd stownd zijn.... vind ik niet fijn ik wil een jongen zijn echte ik ook kennen

verbal-violence 01-10-2002 23:48

ik knap af op meisjes die stomd oen , zoals

jUh achter elke woord ( ook als ze praten)

snel zoenen , dats echt crap
op 1e date al zoenen , ook fokking crap
nie tkunnen zoenen , lame :P
wel sex willen maar zich schamen om uit te kleden voor mij ( ik ben dan al naked)

alleen maar sex willen
nie tgebeft willen worden
willen pijpen :|

verbal-violence 01-10-2002 23:53

ohja vergeet niet , dunne meisjes je kan er niet veel mee :S knuffelen is minder :S

Six4Eight 01-10-2002 23:56

Eindelijk heb je het zover gekregen dat je boven op haar mag verkassen. Langzaam trek je al dr kleren uit.. Je zoent haar op haar mond en in haar nek, je hebt het DUIDELIJK naar je zin. Je gaat met je mond steeds iets verder naar beneden, trekt haar slipje uit en..

.. staart in een afgruwelijk oerwoud.

Kortom, haar onder het hoofd is een VETTE afknapper voor mij.

verbal-violence 02-10-2002 00:01

dats wel klote ja , hou je het zelf mooi bij elke dag scheren altijd glad heeft zij een vette jungle , doeidoei lieve paal..... succes met je troumas :mad:

piripiri 02-10-2002 14:03

hier kan ik enigszins inkomen ja.

corduroy 02-10-2002 14:46

Bien sur, maar dat wil niet zeggen dat het bij jongens dan wel ok is om dat oerwoud te laten staan. Dat kan ook vies zijn.

verbal-violence 02-10-2002 21:50

Citaat:

corduroy schreef:
Bien sur, maar dat wil niet zeggen dat het bij jongens dan wel ok is om dat oerwoud te laten staan. Dat kan ook vies zijn.
ik ben zo kaal en glad als een ijsberg :P

Arenda 02-10-2002 23:38

kaal wil niet want scheren is kut dus hou het op streepje kut voor jullie...verbalviolence:
jij een meisje beffen is hetzelfde als zij jou pijpen. Jij vindt pijpen niet tof, zij beffen niet... same thing. Niet gaan oordelen want je veroordeeld meteen jezelf.
Ikzelf knap af op roken maar vnl drugs (blowen, acid shrooms.. alles) en drinken. Geen smaak qua kleren of echte modepopjes... nee... niet geweldig :)

GiZzMoWh 05-10-2002 00:02

Citaat:

verbal-violence schreef:
ohja vergeet niet , dunne meisjes je kan er niet veel mee :S knuffelen is minder :S
dus meisjes die dun zijn knuffelen niet ken je mij zeker niet

verbal-violence 05-10-2002 00:21

Citaat:

GiZzMoWh schreef:
ze knuffelen vast wel , maar er is meestal neit veel wat jevast houd :S

jnieuwelaar 05-10-2002 06:15

Citaat:

GiZzMoWh schreef:
hehe dat is een uitdaging. Neem die aan!

Ik zelf knap niet af op een lichaamsdeel, maar als een meisje heel verlegen is vind ik dat klote. Ze moet gewoon spontaan zijn en tegen je aan kunnen lullen. En natuurlijk na 5 minuten al met je naar bed willen ;)

$@nd€r $@l@m@nd€r 05-10-2002 08:21

Ik knap heel erg af op roken en drugs. Als een meisje rookt of drugs gebruikt, dan is die voor mij gelijk afgeschreven.

Peircings vind ik ook niet leuk, en oorbellen ook niet (in mindere mate dan). Meisje moet zichzelf ook niet veel opmaken enzo.

Optioneel, wenselijk:
Beetje gespierd lichaam, moet geen watje zijn. Ook een beetje lang als het kan.

Lafhoofd 05-10-2002 23:07

roken/blowen

ken heel (heel heel heel heel heeeeeeel) leuk meisje, ze was gestopt met roken, maar laatst is ze weer begonnen en nu blowt ze ook nog. is eigelijk helemaal nix voor haar, staat haar niet. volgens mij doet ze het omdat vrienden dat doen. jah, daar knapte ik erg op af..:(

Pink panter 05-10-2002 23:24

als ie uit zn bek stinkt!!!

sicilion 06-10-2002 10:26

dat als hij klaarkomt meteen gaat slapen!

en nog meer natuurlijk :
- uit zijn bek stinken
- niet fijn ruiken
- een ontzettend dikke buik tussen mij en hem ::P klein bierbuikje maakt me echt nix uit maar soms zie je van die ventjes (n) .....

verlegen vind ik trouwens juist ontzettend lief ook al ben ik meestal niet degene die de eerste stap zet :)

vincie 06-10-2002 10:53

http://www.gifbestanden.nl/grafisch/...g/grappig5.gif

Ik vind het erg vies als vrouwen meteen beginnen te zoenen met de mond open, inplaats van even kennis te maken met een paar kusjes!

Verder hoef ik de ribben niet te kunnen tellen!

En vrouwen... vinden jullie nou dat mannen ook moeten scheren (oksels, schaamhaar, borsthaar evt.)?5

Artemis 06-10-2002 19:03

Citaat:

sicilion schreef:
dat als hij klaarkomt meteen gaat slapen!
oh, nee, heerlijk, da doek ook altijd :D :P eerst nog 10 minuten helemaal in een roes tegenelkaar aan liggen, evt jointje roken en dan slaaapen, geen gezever.. waar haal je de energie vandaag zeg?

misschien moeten vrouwen maar ook gewoon meer 'werken' in bed, dat scheelt denk ik, dat ze ook moe zijn, das t lekkerste, als je allebei gewoon doodop bent daarna...

mijn mening..

lala,
eln

Orion16 06-10-2002 20:33

Citaat:

S@nder schreef:
Ik knap heel erg af op roken en drugs. Als een meisje rookt of drugs gebruikt, dan is die voor mij gelijk afgeschreven.

Ja, eens. Lange meisjes vind ik wel handiger, ja toch, iemand van je eigen lengte? Ik knap ook verschrikkelijk af op arrogantie / domheid, sletterigheid en gemeenheid, nog veel erger als roken!

Wat kleding betreft, dat mag een meisje zelf weten zolang het maar vlot en niet te extreem is (gothic & alto kleding enzo, houd ik niet van)

Piercings zijn heel leuk zolang ze maar niet op vreemde plekken zitten. Navelpiercing is best ok :)

nare man 06-10-2002 21:02

(Kortzichtigheid, piercings m.u.v. één paar oorbellen, tattoo's, van die brede heupriemen, LPF-stemmend, té conformistisch)

[edit - volgens mij is dat niet het soort afknappers was op Seks hoort...;) Nouja dan alleen die piercings en tattoo's maar...[/edit]

Mephisto 06-10-2002 21:09

Citaat:

nare man schreef:
LPF-stemmend
Zonder intelligentie vind jij er dus niets aan? ;) :D

STP 07-10-2002 15:05

Citaat:

verbal-violence schreef:
nie tgebeft willen worden
willen pijpen :|

Jij knapt af op meisjes die willen pijpen ?? :eek:

)Vampje( 07-10-2002 15:10

Oh ja, en ik hoef ook geen vent die veel drinkt of harddrugs gebruikt. Liever ook geen roker, maar dat kan er evt. nog mee door.

Verder knap ik waanzinnig af op platte bruine buikjes :eek:, en op een jongen die te weinig aandacht aan mij besteedt in bed. Graag wel een beetje geven en nemen!

sicilion 07-10-2002 16:59

Citaat:

[SAC]Artemis schreef:
oh, nee, heerlijk, da doek ook altijd :D :P eerst nog 10 minuten helemaal in een roes tegenelkaar aan liggen, evt jointje roken en dan slaaapen, geen gezever.. waar haal je de energie vandaag zeg?

misschien moeten vrouwen maar ook gewoon meer 'werken' in bed, dat scheelt denk ik, dat ze ook moe zijn, das t lekkerste, als je allebei gewoon doodop bent daarna...

mijn mening..

lala,
eln

beduul in de zin dat hij wel komt en ik net iets later maar hij al slaapt dus ik ut verder zelf muut duun

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:08.