![]() |
Voor alle rtcw ers !!
HEE gasten
ik heb een probleempje met rtcw SP , in leven 4.2 (weapon factory?) kan ik niet verder komen , het is de bedoeling dat je het handboek van de venomgun vind , maar ik kan niet verder komen! ik ben de put ingeweest en bij allebei de kanten die je opkan heb ik iedereen neergerost , dan hoor je op het laatst 2 van die duitsers praten (over hoe ze de bom ontschadelijk moeten maken) en de vloer knalt eruit , dan schiet je op de tonnen en de muur vliegt eruit maar verder kan je nergens heen , en de trap die naast die pantserwagen staat hangt maar half naar beneden en kan ik niet bij !!! wil iemand me helpen!!?? alvast bedankt! MAT_ICE |
wat is rtcw ??
|
Return To Castle Wolfenstein !!! |
oke dan weet ik het niet
|
over t dak spingen als je buiten staat en de dode mannetje volgen
|
lol
waar dat dak eruit knalt ziten onder 2 soldatren die knal je ff af maar je moet daar niet naar beneden er is ergens een puntje van dat vloer deel w3at eruit knalt waar je alsnog naar de ovekant kan springen daar moet je naartoe en DAN kom je wel verder ik heb daar ook uuuuren staan kutten http://forum.scholieren.com/wink.gif maar goed success nu [Dit bericht is aangepast door CryptapiX (27-01-2002).] |
OK probleem opgelost!! ik was al 100duizend keer naar de andere kant van dat gat gesprongen maar ut was nog niet echt bij me opgekomen om door die deur heen te gaan!
haha maar in elk geval bedankt voor antwoorden! mat-ice |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:19. |