Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   ARTistiek (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=16)
-   -   [tekening] The Valley (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=230950)

Remqo 28-09-2002 17:21

[tekening] The Valley

Ik ben weer aan het tekenen geslagen, zoals je ziet :)
Weer zo'n prentplaatje ;)
Maar volgens mij kan ie mooier :confused:
http://home.wanadoo.nl/mrjanssen/Fot...iej/Valley.jpg

Wat vinden jullie er van?
Kritiek positief als negatief is welkom :)

GRRR 28-09-2002 17:33

wel koel. diepte kan beter ja. die achterste heuvels wat lichter in euh kleuren/shaden.

Stoetel 28-09-2002 18:15

Yippie!Eindelijk nog eens een Draakiejtekening!
Ik vind em mooi gemaakt! Al denk ik idd ook dat er iets met de diepte scheelt, k vind het stukkiej van de rivier met die bebossing errond iets minder. Maar toch mooi hoor!

-Jojanneke- 28-09-2002 18:25

heb je dat met houtskool gemaakt?

Darvan 28-09-2002 18:43

hij is iets te leeg en dan vooral links(onder).
Moet wat meer afwisseling in.

vooderest: (y)

LM 28-09-2002 19:13

Gaaf :cool:

heavinly 28-09-2002 19:23

Ik vind het vrij simpel, maar dat is jouw stijl he :)
Maar goed, ik zou het absoluut niet kunnen.

PiNoW 29-09-2002 12:45

moooi!
kvind m een beetje saai, er moet wat meer bij ofzow... maar heel erg mooi getekend!! :)

Vlooienband 29-09-2002 13:17

Draakiejtekeningen :D :D :D :D :D

Diepte kan idd beter. Wat ik me ook afvraag, is hoe het zit met het bergpad, wat onderin de tekening in het midden begint. Het maakt een foute bocht, als het om de berg heen gaat, kan de bocht beter.

Over het algemeen: mooi! (y)
Je hebt veel fantasie, dat zie je duideljik terug (well d0h :D )
Vooral die linkerberg is mooi, die eeuwige sneeuw is koel. Jups, beslist mooi gedaan (y) :)

p-chez 29-09-2002 13:27

Diepte van bergen is wel ok, alleen de achterste moeten idd wat lichter.. atmosferisch perspectief? :>

En het perspectief van het voorste gebouw klopt niet echt, die lijnen zouden een beetje rond naar onder moeten zijn, maar ze zijn recht .. ;)

DarkCat 29-09-2002 14:46

Kvind er eerlijk gezegd echt geen zak aan. Niet mooi, niet bijzonder, niet interessant...
Misschien had je dat tempel achtige dingen wat witter kunnen houden, dan had je wat meer spanning in je tekening..

Cat (eerlijk is eerlijk)

eXo 29-09-2002 15:34

Uh sja.. dit zal wel je handelsmerk zijn, sommige zijn er (zoals ik lees) helemaal lyrisch van... ikzelf begrijp de ophef niet helemaal 't ziet er allemaal errug simpel uit.. 't zou misschien leuk staan in een prentenboek als je het leuk inkleurt..

no offence maar di's mijn ding niet

Siyabonga 29-09-2002 20:49

in het echt is 'ie nog mooier ;) (y)

iamre18 30-09-2002 09:04

Er zou wat meer te zien, mogen zijn:), verders vinkt best wat hebben..

vrolijkevlinder 30-09-2002 09:05

Wat ik zie is een redelijk suf gebouw in het midden van een bos. Ik vind hem wel redelijk mooi getekend maar het steld echt niks boeiends voor. Het is niet iets waar mijn fantasie door geprikkeld wordt ofzo.

Eigenlijk net niks

Black Sugar 30-09-2002 18:01

De sneeuw druipt van de berg af :D

Ik vind hem mooi trouwens.

Remqo 30-09-2002 19:06

Citaat:

eXo schreef:
Uh sja.. dit zal wel je handelsmerk zijn, sommige zijn er (zoals ik lees) helemaal lyrisch van... ikzelf begrijp de ophef niet helemaal 't ziet er allemaal errug simpel uit.. 't zou misschien leuk staan in een prentenboek als je het leuk inkleurt..

no offence maar di's mijn ding niet

Het ziet er idd vrij simpel, en prentachtig uit. En zo teken ik ook graag :) En dat sommigen er gek van zijn, is mij ook een raadsel.

ach ja, je houd er van, of niet. :)

Verder is deze tekening wel een stuk saaier dan vele anderen die ik hier gepost heb, omdat er bij deze tekening niets gebeurt, geen wezentjes en ook omdat de "donkere" sfeer hier niet terug te vinden is.

Citaat:

scimmia schreef:
Diepte kan idd beter. Wat ik me ook afvraag, is hoe het zit met het bergpad, wat onderin de tekening in het midden begint. Het maakt een foute bocht, als het om de berg heen gaat, kan de bocht beter.
Ik zie dat de diepte beter had kunnen uitgewerkt. De bergen lijken idd wel plat.
En wat de bocht betreft, heb je gelijk. Maar met een beetje fantasie kan je gewoon indenken dat de weg bij de bocht gewoon smaller word. :):p

Citaat:

-Jojanneke- schreef:
heb je dat met houtskool gemaakt?
nee, gewoon met potlood :)

Bluesummers 01-10-2002 19:11

ik vind hem heel mooi! het is weer echt zo'n prent waar je lekker in verdwaald kan raken, zelf verzinnen wat er allemaal achter zit enzo.. k vind hem helemaal niet saai of leeg, juist overzichtelijk! vooral die gebouwen zijn leuk (y)

The one who I am 01-10-2002 19:29

Het doet me denken aan Babar... Echt geen idee waarom, waarschijnlijk door het soort huizigachtig geval...

Lean 04-10-2002 20:50

ik vind hem niet zo bijzonder eigenlijk..vind hem nogal saai en weinig diepte, als je duidelijk met schaduw werkt, zal het veel mooier worden

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:25.