![]() |
[Nabeschouwing] Green Lizard
vrijdag avond 27 september, trad Green Lizard op in het patronaat te haarlem!
Wie is er geweest en wat vond je er van? Ik was er dus wel, was erg leuk, maar wel een beetje jammer van de pit. Het was misschien leuker geweest als iedereen een beetje danste ipv elkaar beuken, zo ruige muziek was het nou ook weer niet. :p |
Citaat:
en natuurlijk Haarlem uberheersch etc. |
daar was ik ook :)
kvond et wel koel, je zag wel dat ze er plezier in hadden enzow... en muzikaal zit et wel goed met ze, ze spelen lekker... wel koel dat ze ook 2 #s van the nine EP speelden |
JAMMER VAN DE PIT!!! wat ben je nou voor softie
|
Citaat:
|
Was wel leuk ja. :)
Citaat:
Hoewel ze Celito Lindo toch altijd wel spelen. ;):) En Anal Fuck was geweldig. :d |
Citaat:
anal fuck, ja als je je over de grens van heen zet van '' tis zo puberaal" dan is t wel erg vet ja :D |
Citaat:
maar andere keer in de Melkweg wel :D |
Citaat:
|
Green Lizard is echt tof, live!! Kheb ze vorige week gezien int Bolwerk in Sneek, en over 2 weken ga ik er weer heen! Het leuke is ook vooral dat dr echt altijd wel wat misgaat tijdens een optreden haha.. maargoed! Turn Around spelen ze btw ook altijd :)
En ze zijn trouwens superlief voor hun fans..ga ze maar eens knuffelen na een optreden, vinden ze leuk |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
*woei* ik ga ze weer zien in Leiden :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
hu hier in haarlem kon ik gewoon aan de kassa kaartje kopen, nix vol (y) Citaat:
|
gelukkig heb ik mn kaartje voor de HMH op het laatste moment nog kunnen verkopen. dank aan krientjuh (InCuBuZ)
|
Citaat:
Gaat dr nog iemand 12 oktober naar ze kijken in het Hedon in Zwolle?? Ik wel nlk.. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:17. |