![]() |
Wanneer vertellen?
Wie van jullie is lesbisch/homo of bi en heeft dit verteld aan z'n omgeving en hoe oud waren jullie toen? Hoe waren de reacties?Ik ben namelijk bi en heb het twee vriendinnen verteld, ze reageerden heel positief, toch ben ik wel bang hoe anderen erop reageren...
|
Ik ben zelf geen homo of bi, maar reageer tóch :p
Je zou kunnen peilen in je omgeving hoe anderen erover denken. Bijvoorbeeld voorzichtig beginnen door tijdens gesprekken die onderwerpen aan te snijden. Dit kan indirect, bijvoorbeeld door de aandacht op een bekend persoon te leggen waarvan algemeen bekend is dat hij / zij een holebi is. Als je herkenning zoekt, er is een forum voor op de volgende website: http://www.weljongniethetero.be Suc6 :) |
Ben ook hetero, maar wil toch ook even reageren..
Waarom zou je het aan de grote klok hangen? Als iemand hetero is verteld hij/zij dat toch ook niet aan iedereen.. En als je het wel verteld en je negatieve reacties krijgt is dat waarschijnlijk omdat mensen er niet bekend mee zijn, als ze eenmaal aan t idee gewend zijn accepteren ze het vast vanzelf dus daar zal ik me maar niet al te druk over maken. |
Citaat:
Zodra ik een keer met een meisje over straat huppel zien ze het vanzelf wel ;) |
Wanneer vertellen? Simpel; wanneer je er behoefte aan hebt het te vertellen.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:03. |