![]() |
Titel spel gezocht:
Het spel gaat als volgt:
Je bent zelf een lijntje, en daarmee moet je een balletje steeds verder insluiten. net zo lang totdat het balletje vastzit. et is al een redelijk oud - als ik me niet vergis windows- spel. Wie weet hier de titel van ? |
breakout? :confused:
|
Citaat:
|
En naarmate je speelt worden het steeds meer balletjes, toch? En als zo'n balletje het lijntje dan raakt voor ie bij het 'einde' van de ruimte die je af wil sluiten is dan gaat er een leven weg, geloof ik.
Die had ik op m'n computer voor ie crashte.. Ik zoek morgen wel even op van welke site ik 'm gedownload had, maar ik betwijfel dat ze 'm nog hebben. |
Citaat:
Zat dat niet ooit standaard in de windows ofzo ? |
Citaat:
Hehe, hij is echt superverslavend, he? Ik heb echt uren doorgebracht aan dat spel :D Mm, volgens mij niet.. Oh, bij windows XP zit wel ongeveer zo iets, aldus m'n nichtje die nu in m'n oor aan het schreeuwen is. Maar dat is dan met muizen die een kat moeten insluiten, ofzo. Ze heeft niet echt door waar het om gaat, geloof ik. *duikt weg voor een stoel gegooid door nichtje* |
Citaat:
|
Er zijn wel veel versies ervan...mijn verie heeft Xenox. Staat op zo'n tig-spellen CD van vroeger...
|
Citaat:
Het zit btw ook op enkele mobiele telefoons. Weet niet precies welke. Zag t bij n kamaraad en kreeg allemaal flashbacks van dat spel naar boven :P |
xonix!
|
jezzball?
|
Citaat:
De site waar ik hem gedownload heb kan ik niet meer vinden, volgens mij issie van het net af. :/ En op mobiele telefoon heb ik 'm nog niet gezien.. Maar dat kan komen omdat ik die dingen probeer te vermijden sinds die van mij gejat is en ik gefrustreerd achterbleef :/ |
Jezzball bestaat ook op de TI-83(+) moest je zo één hebben :)
|
|
|
vet, bij mij zittie mijn telefoon, daar heet ie Erix (Sony ericsson T68i)
|
Nou je het zegt, ik heb dat ooit op een camping gespeeld... maar toen kwam er een plaatje te voorschijn van mooie vrouwen enz :) die versie wil ik :P
|
jaaa die had ik ook ooit op de compaq voordat ie vernaggeld was en ik was daar zooo goed in gewoon :)
|
en nu heb ik em weer *jeeeeeeeeeeeeeej* :) kijken of ik het nog kan..
hebben jullie ook geen geluid erbij btw?? |
Citaat:
Mwah red het ook wel zonder space sounds :P |
haha, vet grappig, zocht dat spelletje nu ook net! tnx he :)
ga um gelijk downen |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:43. |