![]() |
Dire Straits
CD gekocht, Brothers in Arms
zeer goed wel (y) walk of life en so far away kende ik al van de radio... money for nothing ook, maar wist niet dat ie zo heette :o (die hoor ik nu) money for nothing and chicks for free :cool: (y) Ow ja, op die CD staan: So far away Money for nothing Walk of life Your latest trick Why worry Ride across the river The man's too strong One world Brothers in arms En kostte me maar €10. :) Toch best goed. :cool: |
tis een hele goeie cd, mooie versie van brothers in arms op het laatst, en money for nothing gaat ook lekker lang door. De "best of" cd van dire straits is ook een aanradertje, heb ze allebei en nog een paar cd's hehe
|
ride across the river en the man's too strong zijn ook vette nummers
|
Ik ben er zoeentje die alleen Sultans Of Swing kent... maar wel een koeiegoed nummer!
|
Brothers in arms heeft me pa ook, k heb hem dan ook al zeer vaak gehoord. Ik kan heel goed naar hun muziek luisteren; Knopfler heeft goeie juicy riedeltjes. Die nummers lopen gewoon lekker. Origineel ook trouwens.
|
kvind het altijd wel kick dat mark knopfler niet kan zingen, en alles mompelt :) verder heeeele goeie band (y)
|
Ik vond eens in een oude stoffige kast een bandje van dire straits. Heb alleen money for nothing gehoord en toen vond ik het wel weer genoeg. En heb ik dat bandje weer terug gepleurd in die oude stoffige kast:)
Binnenkort toch maar effe dat bandje weer uit die oude stoffige kast halen en nog maar eens goed gaan luisteren.;) |
De enige muziek-cd die ik in mijn bezit heb, is The Very Best Of Dire Straits... Mjah, dat heeft dus ook een reden m.b.t. smaak... mooie muziek. (y)
|
Tsjahh, Dire Straits... 1 woord: G E W E L D IG Telegraph road vink trouwens het beste nummerr.. :) en Mark Knopfler is gewoon een geniale gitarist :)
|
echt een geweldige band man ...m,n pa had een dvd van die lui gekocht ....VET!!!! vooral live
|
Mooie cd ja, heb hem van me Pa:P
Mark knopfler is beste :) |
Citaat:
|
Citaat:
geniaal |
geweldige muziek
als liefhebber moet je ook eens de solo-albums van MK luisteren. een tikkie rustiger en neigt een beetje naar ballads, maar daarom niet minder mooi. |
Fleet. <3
Maar goed, liever niet posten in topics ouder dan een week of 2/3. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:10. |