![]() |
Alle officiele GameCube info!
De GameCube verschijnt in Europa op 3 mei. Er worden dan 500.000 exemplaren gelauncht.
De Cube gaat je 250 euro kosten, bijna de helft van de Xbox prijs. De games worden 60 euro, 20 gulden minder dan de Xbox games. Hij komt in de kleuren zwart en paars. De controller kleuren zijn zwart, paars en doorzichtig paars. Er verschijnen meer dan 20 games: Batman Dark Tomorrow (Kemco) Batman Vengeance (Ubi-Soft) Burnout (Acclaim) Crazy Taxi (Acclaim) Dave Mirra Freestyle BMX 2 (Acclaim) Donald Duck Quack Attack (Ubi-Soft) ESPN Winter Sports (Konami) Fifa 2002 - Road To World Cup (EA Sports) Gauntlet Dark Legacy (Midway) ISS2 (Konami) Luigi's Mansion (Nintendo) NHL Hitz (Midway) Spiderman (Activision) Sonic Adventure 2 Battle (Sega) Star Wars: Rogue Leader (LucasArts) Super Monkey Ball (Sega) Tetris Worlds (THQ) Tony Hawk's Pro Skater 3 (Activision) Universal Studios (Kemco) Wave Race: Blue Storm (Nintendo) Mooie launch dus..Lage prijzen, en veel games. Helaas wel wat aan de late kant. |
dat is zekerz wel een mooie lijst met spellen!
|
Citaat:
ja, alleen jammer dat de panasonic meer, handige features heeft(zoald dvd). |
Star Wars, Njam njam
|
Ik w8 wel een paar weken en dan koop ik em met SSBM of ik koop em meteen http://forum.scholieren.com/biggrin.gif
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wanneer komt SSBM hier eigenlijk na de launch date
Ik hoop een beetje vlug, Want dit is het spel om te kopen voor de GC |
Heb gelezen dat ie op 24 mei ofzo komt
Kan niet wachten nu ik dat filmpje heb gezien... [Dit bericht is aangepast door Baron Sengir (03-02-2002).] |
wat is SSBM dan? kan nooit naam verzinnen bij afko...
maar zal volgens jullie de NGC btw snel goedkoper worden, of kan je em net zo goed meteen kopen?? |
Citaat:
Vechtspel met nintendo-characters |
mm, voor de PC zijn er meer spellen, wat zijn eigenlijk de voordelen boven een pc?
Op een pc kun je meer volgens mij... |
Perfect Dark Zero... dat lijkt me vetttttttttttttttttttttt, btw.. thanx for the panasonic info shit :P .. ik wil die panasonic.. ik ben nl. van plan dvd-speler te kopen en als er dan een gamecube ingebouwd zit is dat wel reteehandig :P ... /me prays dat ie naar europa komt
|
Citaat:
|
Ik zou er maar niet op rekenen dat je ook zo'n ding in Europa kunt krijgen.
|
Citaat:
Kwaliteit EN kwantiteit is nog beter http://forum.scholieren.com/wink.gif |
ik zeg er nog niks over..moet het nog eerst met mn eigen ogen zien..
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:47. |