![]() |
The Presidents of the USA
Hi iedereen! Is er hier iemand fan/kent er hier iemand The Presidents of the USA, ik vind ze echt heel cool, en ik vraag me af of er meer mensen zijn die dat vinden. Verder ben ik redelijk wanhopig op zoek naar een bandshirt van ze, dus als iemand een winkel/site weet???
|
jah, die hebben zo'n nr: Peaches, toch?
da vin'k iig wel een leuk nr :) |
oh..en kheb geen id waar je bandshirts van ze kunt krijgen ofzo.. :confused:
het spijt mij :) |
Ik heb de soundtrack van Ace Ventura When Nature Calls, en daar staat Boll Weevil op van POTUSA...leuk nummer (y)
|
Ken alleen "Lump"...(dankzij Weird Al's "Gump")
|
Heb wel eens de clip van "Lump" gezien...meer niet.
|
Ben niet echt een fan. Heb maar een paar nummertjes gehoord. Peaches, Tiny Explosions, lump en dat was het dan wel zo'n beetje. Het zijn leuke nummers en wel aardige muziek:)
|
Ik ken alleen Peaches en das wel een lekker nummer
|
wel eens WAT van gehoord, nooit IETS van gehoord
hm, die zin klopt niet volgens mij |
Ik ken alleen peaches.. is wel een grappig liedje :)
|
haha ik heb wel een shirt voor je, de gaten zitten erin en ik heb er regelmatig in geslapen, maar dat is vast niet erg.
maar ja, jofele band met veel humor, een van de eerste bands waar ik een cd van kocht :) too bad they split up.. |
waaaa, nog een domo-kun avatar! :eek:
Anyhoo, PUSA zijn wel leuk. Ken denk ik alle singles wel, nog nooit een album gehoord. |
heel vet, erg muzikaal, vriend van me heeft n album, waar peaches ook op staat, echt heel vet, hele eigen stijl, zonde dat ze uit elkaar zijn...
|
haha! jouwes is ook koel :)
|
Ik ken alleen Lump en Peaches, wel coole nummers :)
|
Ik heb de de selftitled cd.Ook de bekendste dacht ik. Vond hem toen erg goed. De cds daarna vond ik wat minder. Ze zijn een paar jaar uit elkaar geweest, maar daarna weer een cd uitgebracht.
|
samen met een andere jongen heb ik een tic om ongeveer alles van PUSA te verzamelen, keb egt veel vanze onderhand, dus ja ik ben wel fan :D
|
whaha, die cd had ik een paar jaar geleden gekocht, en heb ik een maand geleden weer helemaal onder het stof uitgehaald en afgeluisterd
:D best wel grappige muziek als ik het nu weer luister |
|
ken nummer peaches erg tof nummer :)
mn ex had ook de cd, was ook wel funny :) |
ik kennet wel, ze hebben een clip met iets op straat en nette kleren of nie? Hebben ze ook nie een gelijknamig nummer?
*graaft in hersenarchief* |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:32. |