![]() |
Als wiet niet meer zo goed ruikt...
Ik heb in de vakantie een aardige hoeveelheid Super Skunk gekocht, en dat ligt hier dus al een tijdje..En ik heb vorige week wat k2 gehaald, en als je de geur vergelijkt..ruikt het nieuwe echt lekker, en die SS ruikt gewoon muf :confused: eerst rook het net als dat nieuwe k2 :confused: is het misschien bedorven of nog prima rookbaar? :p
|
Wil ik ook wel 'ns weten...heb zelf ook best veel liggen nog, volgens mij al meer dan een jaar oud :o
Het ruikt nogal vreemd...heeft het nu verborgen kwaliteiten gekregen? :D |
Als wiet niet goed meer is, wordt deze heel erg droog en geel tot bruin van kleur.. De werking van THC verdwijnt. Je kunt de wiet dan het beste weggooien.. Als je toch oude wiet gebruikt, is dat voor 'gezonde mensen' niet gevaarlijk.. Je kunt wel misselijk worden van oude, bruin verkleurde wiet.. Het stoned zijn voelt ook 'heavy aan'..
|
ik ben keer zakje wiet vergeten..... vond 'm maand later terug, rook nouwelijks meer, maar zag der nog goed uit, ik smoken, voelde nix.... 10 minuten na de joint in 1x BAF, uberstoned
heerlijk, maar wel meer kans op overdosis lijkt me |
overdosis LOL HAHAHAHAH :D
bij wiet bestaat zoiets als overdosis niet en al helemaal niet als het 1 maand oud is rofl. Om dood te gaan aan wiet moet je LETTERLIJK rond de 1 miljoen keer de normale dosis roken. Maar als je 1 miljoen aarbeien eet knapt je maag ook :/ |
uhm...... een maand zal echt niks uitmaken op de werking van de wiet :rolleyes:
|
Citaat:
ik weet wel dat je hasj een tijd kan late ligge.. maar of dat bij skunk ook kan en of de werking dan nog goed is weet ik niet.... |
Als het echt lang blijft liggen dan gaat de THC over in Cannabiode.. wat dus zorgt voor een heel ander effect ...
|
wiet moet echt wel z.s.m. op hoor! ik merk t gelijk als de wiet al wat ouder is (n)
|
snel oproken :D
|
Citaat:
maar 't duurde echt 10 minuten nna dat die stick op was voor 't kwam, en 't kwam in 1x HARD als ik in die 10 minuten nog 'n stich van zelfde spuyl had gerookt wassik gegarandeerd nokkie |
[QUOTE]Snaak schreef:
officieel heb je al overdosis als je der moe van word........ maar 't duurde echt 10 minuten nna dat die stick op was voor 't kwam, en 't kwam in 1x HARD als ik in die 10 minuten nog 'n stich van zelfde spuyl had gerookt wassik gegarandeerd nokkie [/QUOTE :D:D:D Superlux] |
Citaat:
|
K ga dr niet een op in. Rook et dan merk je het zelf dudes.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:50. |