Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Drugs & Alcohol (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=38)
-   -   Als wiet niet meer zo goed ruikt... (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=231204)

Mindfields 28-09-2002 21:40

Als wiet niet meer zo goed ruikt...

Ik heb in de vakantie een aardige hoeveelheid Super Skunk gekocht, en dat ligt hier dus al een tijdje..En ik heb vorige week wat k2 gehaald, en als je de geur vergelijkt..ruikt het nieuwe echt lekker, en die SS ruikt gewoon muf :confused: eerst rook het net als dat nieuwe k2 :confused: is het misschien bedorven of nog prima rookbaar? :p

nare man 28-09-2002 21:45

Wil ik ook wel 'ns weten...heb zelf ook best veel liggen nog, volgens mij al meer dan een jaar oud :o

Het ruikt nogal vreemd...heeft het nu verborgen kwaliteiten gekregen? :D

Aaaaaart.. 28-09-2002 21:56

Als wiet niet goed meer is, wordt deze heel erg droog en geel tot bruin van kleur.. De werking van THC verdwijnt. Je kunt de wiet dan het beste weggooien.. Als je toch oude wiet gebruikt, is dat voor 'gezonde mensen' niet gevaarlijk.. Je kunt wel misselijk worden van oude, bruin verkleurde wiet.. Het stoned zijn voelt ook 'heavy aan'..

Snaak 29-09-2002 09:09

ik ben keer zakje wiet vergeten..... vond 'm maand later terug, rook nouwelijks meer, maar zag der nog goed uit, ik smoken, voelde nix.... 10 minuten na de joint in 1x BAF, uberstoned

heerlijk, maar wel meer kans op overdosis lijkt me

ShoarmaSchaap 29-09-2002 12:18

overdosis LOL HAHAHAHAH :D
bij wiet bestaat zoiets als overdosis niet en al helemaal niet als het 1 maand oud is rofl.
Om dood te gaan aan wiet moet je LETTERLIJK rond de 1 miljoen keer de normale dosis roken. Maar als je 1 miljoen aarbeien eet knapt je maag ook :/

CokemanLalalala 29-09-2002 12:57

uhm...... een maand zal echt niks uitmaken op de werking van de wiet :rolleyes:

blackfairy 29-09-2002 13:13

Citaat:

CokemanLalalala schreef:
uhm...... een maand zal echt niks uitmaken op de werking van de wiet :rolleyes:
:D

ik weet wel dat je hasj een tijd kan late ligge.. maar of dat bij skunk ook kan en of de werking dan nog goed is weet ik niet....

Griller 29-09-2002 14:21

Als het echt lang blijft liggen dan gaat de THC over in Cannabiode.. wat dus zorgt voor een heel ander effect ...

Günther 29-09-2002 18:03

wiet moet echt wel z.s.m. op hoor! ik merk t gelijk als de wiet al wat ouder is (n)

Tox 29-09-2002 20:28

snel oproken :D

Snaak 29-09-2002 21:21

Citaat:

ShoarmaSchaap schreef:
overdosis LOL HAHAHAHAH :D
bij wiet bestaat zoiets als overdosis niet en al helemaal niet als het 1 maand oud is rofl.
Om dood te gaan aan wiet moet je LETTERLIJK rond de 1 miljoen keer de normale dosis roken. Maar als je 1 miljoen aarbeien eet knapt je maag ook :/

officieel heb je al overdosis als je der moe van word........

maar 't duurde echt 10 minuten nna dat die stick op was voor 't kwam, en 't kwam in 1x HARD

als ik in die 10 minuten nog 'n stich van zelfde spuyl had gerookt wassik gegarandeerd nokkie

Maradinus 30-09-2002 08:02

[QUOTE]Snaak schreef:

maar 't duurde echt 10 minuten nna dat die stick op was voor 't kwam, en 't kwam in 1x HARD

als ik in die 10 minuten nog 'n stich van zelfde spuyl had gerookt wassik gegarandeerd nokkie
[/QUOTE

:D:D:D Superlux]

apekop123 30-09-2002 17:39

Citaat:

Snaak schreef:

Als ik dit zo leest zit ik er over na te denken een beetje goede wiet in te slaan en ff te laten drogen :D na 1 stikkie helemaal van de kaart klinkt wel oke :D. Als je nix te doen hebt moet je deze topic stoned lezen :) dan issie nog leuker :p (duh) laama melig :D

Buitengewoon 02-10-2002 22:26

K ga dr niet een op in. Rook et dan merk je het zelf dudes.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:50.