![]() |
Govert Harmsen
Eerste Nederlandse site gewijdt aan de GTST Player, spacecake-eter, joint-roker
GOVERT HARMSEN http://www.geocities.com/oom_govert/index.html PLZ Feedback en teken t gastenboek :> |
pijnlijk..
HIJ GAAT DOOD WHAHAHAHAHAHAHAHA |
ik vinnut maar een rare site.. je zou het humor kunnen noemen...
|
(n)
|
"je zou het humor kunnen noemen"
je zou dus kunnen zeggen dat humor bij jou ontbreekt, aangezien je zowat de enige bent die het niet grappig vind :P |
De maker van de site kan niet eens normaal nederlands....
|
Wat een foute humor...
|
Normaal Nederlands? lol..was het te moeilijk voor je? :P
nouja laat maar zitten ook, de overgrote meerderheid van de bezoekers vond het wel een zeer geslaagde site dus ... :> |
nou nou wat een lol weer zeg :rolleyes:
en het niveau daaaaaalt.....*zucht* |
Heel erg niet leuk (n)
|
echt hoe verzin je het :p
|
Citaat:
Is dat zo? *tzou wel tijd worden* |
dit is reclame...
en niet eens een bijster boeiende site ook |
"(gekkige lesbische wijf)"
Prachtig nederlands hoor.. :rolleyes: En Sowares --> Suarez |
http://www.geocities.com/oom_govert/govertbert.JPG
http://www.geocities.com/oom_govert/..._en_Hennie.JPG Dit is echt zo dramatisch slecht gepaintshopt dat het leuk is :D (y) |
bwahaha oo ..hij probeert ook bijdehand te doen hoor...kijk ff op RTL4 teletekst pagina 241..staat daar "SUAREZ"?
nee dus Sowares of Sowarez weet niet precies meer gekkige lesbische wijf...ach Bredaas accent he..dat jij altijd perfect ABN praat moet je zelf weten..wat boeit het nou hoe het staat geschreven je BEGRIJPT toch wat er staat of niet dan..de site is overduidelijk ook nog geeneens serieus bedoeld dus laat deze overbodige reacties achterwege TNX |
niet disse met govert harmsen jah! govert is the men! hehe
ik heb de site wel niet gezien, want die deed het niet |
ja hij was ff down omdat ik te veel data in te korte tijd erop gezet had (kutgeocities)...maar nu issie weer UP & GOING :P
|
Citaat:
en ten 2e is dat absoluut GEEN bredaas accent, toevallig kom ik ook uit breda, en ik zou dat nooit zeggen (en ik praat toch wel heel erg bredaas hoor...) *hm ik begin toch ernstig te twijfelen aan de echte leeftijd van de ze meneer...ben ik de enige??* |
Citaat:
|
Wat een site. Op zo'n site heb ik echt al een lange tijd gewacht. Ik vind dat de mensen die eerder op deze site reageerden domme mensen. Het gaat toch niet over de spelling. Het is een grap dan ga je daar toch niet opletten :mad: Ga zo door en nog veel succes.
|
Citaat:
|
slotje wat zijn jullie een zeikers zeg pfffffffff er zijn mensen die er wel om kunnen lachen
|
*
Citaat:
over dat bredaas accent...zou jij dat nooit zeggen?? GELUKKIG zijn niet alle bredanaars hetzelfde en ken ik genoeg mensen die het wel zeggen. Ach begin je te twijfelen aan mijn leeftijd..nu moet ik huilen :( |
roeleert wat zit je nou te zeiken. Humor is humor
|
Ja..ach..humor is voor veel mensen nu eenmaal niet weggelegd :D
|
Citaat:
Maar goed, aangezien de maker van dit toch al niet bijster boeiende topic niet echt geïnteresseerd lijkt te zijn in kritiek, kan de boel net zo goed dicht. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:46. |