![]() |
Meeste saaie TV-Show/persoonlijkheid
Wat is de meest saaie tv-show die jij kent? TV persoonlijkheid mag natuurlijk ook!
Met een dikke,vette stip staat "wintertijd" met enen Mr. de winter ofzoiets... Tering, wat is die gast zaaddodend saaaaaaaaai!! Met zijn quasi geďntereseerde bliken en houdingen *KOTS* Echt, als je niet kan slapen, kijken die shit! |
Alle soaps *kots*
Wintertijd vind ik overigens wel leuk om naar te kijken soms... |
Lingo
vroeger was 't nog wel grappig met Francois Boulangé enzo ;) maar nu met Nance... (n) |
get the picture ofsoww
|
die Bo of Beau gast van RTL 4
|
As the world turns :mad:
|
ik zeg een ding: WILLIBRORD (kotskotskots)
|
Citaat:
|
Citaat:
uhm ik heb echt een hekel aan willibrord en aan Rolf Wouters en tv programma...pff al die domme spelletjes die tegenwoordig op alle zenders zijn voor 12 uur of 3 uur smiddags (spelletjes a la veronica live dus, van die stomme belspellen) |
er schijnt iets te bestaan dat DODE DICHTERS ALMANAK heet, natuurlijk op de publieke omroep
nooit gezien, maar de titel alleen al |
Citaat:
hmm, wat was er in vdn zo grappig aan die francois dan? |
Saaiste... weer een anglisme :o
Foei! :D |
Citaat:
JAAAAAAAAAAAAAA die vindt zichzelf heel mooi maar hij is het echt niet en hij is ZO vervelend!! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Big Brother vind ik echt vreselijk irritant :mad: ....En dan wordt het ook nog eens 198292189 x herhaalt Ze hadden er beter mee kunnen stoppen na de eerste keer :)
|
Citaat:
|
Die man van het weer. Ik dacht dat die op SBS was. In ieder geval op een van die commerciele en dan niet op RTL. Ik kan me niet meer herrinneren hoe hij heet, maar hij is zo saai er irritant.
|
deze topic is toch al vaker geweest? :confused:
maja, ik vind die wijf van de zwakste schakel echt dom en bob saget van funniest home videos, die heeft echt domme humor! en...Jef uit Gt/st, aaaaaaargggghhhhhhhh :mad: :mad: :mad: wat is hij ERRUG!!!!!!! |
Hans Kazan met zijn stomme k*t trucjes
|
Citaat:
|
Beertje van Beers
Bob Saget :p Tooske Lucille Werner (vond ik een doos maar nadat ik dr in het echt gesproken had viel ze best wel mee :) ) Annika van Santen (" ") Francois Boulange (EERG) |
ja toch?
|
Bob Saggat...afschuwelijk irritant mannetje met zijn *funny-wannabee* :)
Groetjes Ben(die zich niet gauw irriteert aan t.v-persoonlijkheden :) |
alles wat ik reken tot 'typisch RTL 4' :D
|
dat ene mens, die marjolein nog wat, zit bij de publieke omroep, ze zat ook altijd bij zo vader zo zoon (voordat pdl ermee begon)die is echt irritant...
|
ik heb niet zo snel een hekel aan tv mensen maar ik pik af en toe wel is wat op van gtst (omdat m,n zusje het kijkt)...en dan is er zo.n vent die op een aap lijkt ..Jef of zo ? en elke keer als ik hem ziet loopt die maar te schreeuwen ...ARGHH DIE!!!
en Bob saget is Juist funny omdat hij gewoon zo LOMP is ...z,n grappen zijn echt zooo On-funny dat het gewoon funny is ..see ? |
*Gaby "gegarandeerd" van Lijn 4 :mad: :mad: :mad:
*Anniko van Santen :mad: *Paula "Get the Picture" Udondek :mad: *Henny Huisman en al zijn pluchen paardjes/alter ego's (Snuitje, Bulletje :mad: ) *Beau "borsthaar"van Erven-Dorens :mad: *Peter R. de Vries :mad: *Martijntje Krabbétje :mad: *Bob Faggot :mad: |
Citaat:
ik vind de volgende mensen vervelender: -carlo boshart met dat ranzige haar op zijn gezicht -irene moors is een ordinaire trien, vandaag was ik aan het zappen en toen liet ze een boer op de tv :rolleyes: -marga van praag, zij kan zoch echt niet opmaken, net een dragqueen :rolleyes: -gerard joling, ik vind hem echt een hoer, kom op hé how low can you go, het partijlied van de lpf zingen :rolleyes: -martijn krabbé, die vent staat alleen maar te smylen |
oja, jack spijkerman vind ik ook heel vervelend...
|
Andries Knevel is bij tijd en wijle ook bijzonder saai. :o
|
Zij Die Tell-Sell Presenteren, Bedenken, Filmen en Kijken.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
k vind die knakker van heb ik dat btw ook irri, die laat mensen nooit uitpraten.. |
Het mannetje dat 's ochtends onder de gtst herhaling de 'gtst quiz' oid presenteert.
'ja, het is een hele moeilijke vraag, ik weet het zelf ook niet!' 'Ik wil het geld echt graag weggeven hoor, vooral aan U!' 'Zoveel geld hebben we nog NOOOOit weggegeven!' 'pak die telefoon...probeer het gewoon een keertje!' |
Citaat:
|
Waar zal ik beginnen...
TellSell, domme spelletjesprogramma's (Get the Picture/Lingo ensow), soaps, Lijn 4, Big Brother (ugh)... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:54. |