![]() |
Wie geeft z'n mening?
Wat zal het worden, liefde of leegte?
Jij spookt constant door mijn gedachten, terwijl ik me afvraag of ik ooit zal weten of er wel iets is om op te wachten? Ik weet niet hoe ik het uit kan leggen wist ik maar wat jij er écht van vind Is het waar wat mensen zeggen? Heb ik toch een kans, of maakt liefde blind? Mijn verstand zegt dat ik je moet laten gaan maar dat zal voorlopig niet gebeuren, want mijn hart denkt daar nog niet aan en toevallig kan mijn hart wat beter zeuren! Ik denk alleen nog maar aan jou, je zult me niet geloven als ik je dit zeg, maar ik denk dat ik van je hou en dat gevoel gaat maar niet weg.... Het liefst voelde ik je dicht tegen me aan Dan hield ik mijn armen stevig om je heen Ik zou je nooit meer laten gaan, je was van mij, van mij alleen.... Jij hebt mijn hart in brand gezet, En het is niet meer te blussen Ik heb me niet eens verzet, het liefst zou ik je kussen.... Ik hoop dat jullie me niet meteen totaal de grond instampen (want sommige reacties die ik hier gelezen heb waren wel erg BOT!! :eek: ) Maar ik wil wel graag meningen lezen... Je mag best negatief zijn hoor, dat bedoel ik niet, maar kraak niet meteen alles af... Hoe eerder ik een mening krijg hoe liever, maar er zullen wel niet veel mensen meer on-line zijn.... Kissezzz, Greetzzz, Jelle |
Sorry, was vannacht niet online,
dus dan nu maar een reactie'tje ;) Ik vind het een heel erg lief gedicht en er zit een goed ritme in. Een nadeel, beetje standaard rijmwoorden... XXXX Fannie |
Een heel complex gevoel, uitgedrukt op een non-lineaire manier, da's het sterke punt van dit gedicht. Maar ik hou erg van ongewone woorden, woorden waarvan nog niet elke mogelijke betekenis van werd benut, in gedichten zeker... en die mis ik hier een beetje, zeker omdat het over een erg ingewikkeld gevoel gaat. Daarom vind ik dit een goed gedicht, maar niet uitmuntend.
Eindbalans blijft erg positief ;) Groetjes, Dreampoet |
Klinkt al lekker :p
Ikzelf vond de derde strofe wat zwak, het is wel grappig, maar eerder een kinderrijmpje zo.... Maar goed, ik laat eht re wel instaan, want een gedicht is en blijft zoals het is. Op spelfouten na verbeter ik m niet meer... Vinden jullie in de laatste drie strofes de "..." elke keer niet storen??? Het viel mij namelijk net pas op, toen ik hem printte! bedankt voor de reacties (meer zijn welkom trouwens hoor:D) Greetzzz, Jelle |
Citaat:
Het valt me nu pas op... nu je het zegt ;) Voor de vorm is het misschien mooier als je alleen achter het laatste woord puntjes zet... Daar vind ik het ook echt passen. Maaruhm, storend is het niet hoor! :) XXX |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:09. |