![]() |
Uitgaan in Rotterdam indien je discotheken hekelt?
En Skihut-achtige etablissementen nog erger vindt :o
Wie kent er leuke kroegjes en wat zijn andere mogelijkheden? Ik woon namelijk nog niet zo lang in Rotterdam en verveel me momenteel de tering :D :o |
Als niemand reageert zal ik het maar even doen..
Ben in Hollywood geweest, ben niet zo apreski typ.. en vond t erg gaaf duss... |
dacht dat hollywood een discotheek was :p bovendien nog een ballentent ook
|
Citaat:
|
Hollywood is voornamelijk jong publiek en een discotheek. Je zou eens moet gaan kijken in de haven van Rotterdam, leuke studentencafe's en dergelijk. Zit vast wel iets tussen wat je aanspreekt...
|
Sparta-café?
Heel raar..... |
Citaat:
Wat zijn dan bijvoorbeeld leuke studentencafé's in Rotterdam? |
Citaat:
je kunt ook naar underground shit gaan, maar daar moet je stoer voor zijn :rolleyes: |
Citaat:
Ik weet natuurlijk niet wat jou voorkeur is... |
ik kom uit Rotterdam :D ik ga altijd naar baroeg als ik utiga is disco maar heel klein en heeft bar lekker gezellig :)
|
Citaat:
|
hoe je het ookwilt noemen
|
er zijn disco-avonden in de baroeg. meer rock disco's enzo
|
Er zitten zoveel caféetjes. In het centrum Cafe floor (wel heel rustig) of het Doelencafe. Verder zitten in de oude haven een paar leuke café's. En de Beurs.
|
Zelf uitvinden werkt vaak het beste, iedereen heeft een andere smaak.
|
Hollywood! :cool:
|
Citaat:
.off_corso (y) Als je uitgaat voor de muziek en gezellige mensen om je heen wilt hebben.. |
Citaat:
Hoe zit het eigenlijk met de Pacha in Rotterdam (voormalige Maastheater). Al iemand erheen geweest en zo ja, hoe was het? |
Citaat:
ben er nog niet geweest, sfeer lijkt me anyway minder dan bij off corso en nowwow |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:24. |