![]() |
de nieuwe Novembers Doom: To Welcome The Fade
oe dees is goed:
was ik al onder de indruk van hun laatste plaat The Knowing met hun Anathemesque doommetal, nu komen ze met To Welcome the Fade voor mensen die Novembers Doom nog niet kennen: ze maken muziek á la anathema, my dying bride, novembre, moonspell en paradise lost al een tijdje uit, maar niemand op Muziek valt et op, dus ik vervul mn muzikale plicht maar weer:) de band is muzikaal niet echt afgedwaald van The Knowing, zij het dat de nummers meer catchy en richting doomrock gaan.... ook wordt er meer gebruik gemaakt van akoestische gitaren, wat bijdraagt aan de sfeer op het album... wat vind u van de plaat? |
Ik heb d'r wat nummers van gequeued met Imesh. Ben benieuwd.
|
topic nooit gezien eigenlijk :o
maar ik heb alleen The Knowing, en dat vind ik een hele gave cd. To Welcome The Fade heb ik eigenlijk nog nergens zien liggen... Ik koop ooit nog wel een keer :) heb er geloofk 2 mp3's van, klonken wel weer erg goed ja :D |
heb em zien liggen voor €12.90 in een cool alto-cdwinkeltje in groningen; ELPEE:)
|
Citaat:
de dag na ALTAR :) maar hier ligt de cd nergens, maar ik vind hem vast nog wel een keer :D |
Citaat:
|
Paar nummers gehoord en klinkt zeker lekker.
|
Citaat:
maar kheb later op Graspop (volgens mij, kan ook Wacken geweest zijn) gehaald en de nieuwe ligt er trouwens ook niet.... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:26. |