![]() |
Wat voor moederbord gebruik je?
Ik gebruik zelf een: Asus P4B533
|
|
MSI KT3 Ultra.
|
Asus cusl2-c.
|
GIGA-BYTE --> GA-7VRXP (rev 2.0)
TOPBORD (beste ooit, vind ik) Maarre --> full specs --> http://got.duck.ath.cx/system/index.php?usr=2142 |
op het moment een beetje een gaar msi socket 370 (pentium3)... de prestaties zijn niet om over naar huis te schrijven maar alles loopt redelijk stabiel. binnen kort komt er (dmv mn pa's pc prive) een nieuw mobo, ik denk een asus p4t533 of een epox 4g4a+
-de postbode- |
ECS K7S5A
supergoedkoop bordje maar presteert bijna net zo goed als al die (duurdere) MSI dingen |
MSI K7T Turbo...rommel :(...
|
Citaat:
|
ECS K7S5A , ASUS P5-AB en een Dell *shrug* OEM mainbord, dit is dan voor het x86 zooitje :-)
A4000 boards B2000 m68k workstations. SH4 Bigsur "compatible" board met zelf geprutste extratjes erop. Binnekort aankomend, Sun4c board met CPU. |
Citaat:
Heb jij geld over !??? of ik zie het verkeerd en heb je het over een heel ander soort computer |
Chaintech 7VJL.
|
Citaat:
hmmm :p leuk voor je, maar waar gebruik je in hemels naam die pc's voor :confused: de topic titel was: ''Wat voor moederbord gebruik je'' ik kan me haast niet voorstellen dat jij achter je sun4c gaat zitten internetten.?? -de postbode- |
ECS k7S5A
|
Shuttle AK 3.1
tevreden over |
ik heb nu een Legend/QDI KinetiZ 7E-A en is op zich wel een goed mobo maar dinsdag komt er een GigaByte GA-7vrx of een GA-7vrxp ivm overstap op ddr geheugen :D
|
Citaat:
|
MSI kt3 ultra raid
|
ik is lekker enigste met een
Asus A7A266 |
biostar (bioteq) M7VKB
is géén goed MoBo heeft maximaal ATA66 (was 100 beloofd, pc privé) ondersteunt niet veel merken RAM geeft veel problemen de 7e werkte pas vlekkeloos WIL NIEUW MOBO! |
MSI MS-6523 Pro2. i850, RDRAM, socket 423, ATA100 en AGP4x. Tegenwoordig al weer verouderd, maar 'toen' was het top-of-the-bill.
|
ik heb de ecs k7s5a erin zitten, best een fijn mobo voor t geld
|
|
Citaat:
|
workstation: Abit Kt7A
server: Abit kg7-raid allebei top bordjes! (y) |
MSI KT3 Ultra2.
|
Ik: ECS K7VZA (versie 3). Het volgende moederbord zit eraan te komen. Nog even afwachten wat de KT400 chipset gaat doen. Soltek en Epox zijn 2 merken die een goede kans maken om als nieuw mobo te dienen.
M'n broertje: K7S5AL |
MSI K7T-Turbo-R
|
in deze pc: geen idee moet effe checken(volgens mij een asus..nogwat)
toekomstige pc: MSI845G MAX(tja je moet toch wat...) weet trouwens iemand of dit plankie goed is ofniet? khoop ut wel anders is het mooi 145 pleuros naar de filistijnen |
Citaat:
Bij die Sun4c stond "binnekort" , dat gaat dus jammergenoeg niet door , wat wel doorgaat is een Alphastation 2000 ;-) veeeeel leuker En hoezo zouw ik niet kunnen internetten met een van die kisten ? :> ik IRC toch echt vanaf mijn A4000 |
Citaat:
Ter informatie voor u , het is idd dé Sun computer. En "geld over" , een Sun4 serie is niet zo heel duur 2e hands het zijn ondertussen al oudjes. Voor een typische Sun4 110Mhz. SuperSPARC met 128MB ram zouw ik niet meer betalen als 150~ euro |
Citaat:
:o ik zij niet dat het niet kon. maar om nou te zegen dat ik het zou doen. het zijn natuurlijk kewle computers maar ze vreten stroom en zijn in vergelijking met de piv's en xp's niet eens snel. ken je niet ff een plaatje schieten van je werkplek :) *benieuwd naar jou bureau* -de postbode- |
ECS K7VTA3
Low budget, weinig extra's, maar wel een goede kwaliteit. |
P6VXAT.. prima motherboard, je moet alleen lang zoeken als je de audio driver wilt vinden.
Ik had een P6BAT-A+ - ECS (http://www.motherboard.cz/mb/ecs/P6BAT-A+.htm) maar daarvan was de adres bus zo klein dat hij geen grotere harddisks dan +- 11 gig aan kon. :mad: |
ik gebruik nu een kutzooi mobo maar zal binnenkort me nieuwe pc kopen met natuurlijk de Asus P4T 533-C I850E S478 Kewl!
|
Citaat:
Dan ga je zeker van avatar veranderen? |
Citaat:
:) |
Citaat:
Is het nu waar dat op dat ECS K7VTA3 moederboord een 1mb per seconde floppydrivecontroller op zit? |
Citaat:
Citaat:
Specificaties hier Let erop dat er verschillende revisies zijn. Ik heb zelf nog versie 2.0. Versie 3.0 heeft nu een USB 2.0 controller en LAN+RAID als optie :) |
Citaat:
|
AOPEN AK 73
Goed plankje |
Asus P4T 533- C (y) hele goeie bord met makkelijke overklock mogelijkheden...
|
Citaat:
Foto's maken van mijn werk kamer is idd nieteens zo een slecht idee, jammergenoeg ben ik niet in het bezit van een digitale fotocamera , en zijn er nu ook niet echt vaak lui op bezoek die in het bezit van zo een apparaat zijn, nu kan ik wel eens vragen of dystopia zijn webcam meeneemt , maar dan krijgen we weer van die crappy webcam shots van 320x240 :/ |
Citaat:
:p sorry hoor :p |
huidig:
Asus P3V4X, VIA Apollo Pro 133A binnenkort: Asus P4PE, Intel 845PE (Intel HyperThreading support, Serial-ATA, 10/100/1000 LAN, DDR333) |
http://members.home.nl/nielzju/crap/moederbord.jpg
Voor zover ik weet niet los in de winkel verkrijgbaar. Hij is oa gemaakt door LG ;) :) |
euh........ wat moet ik hier in fzien :confused:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Wat een onzin mobo hierboven :)
Ik gebruik een GA8IDX mobo van gigabyte, houdt nix veel in maar doet et wel goed |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:41. |