![]() |
vage probleme
kheb nou zoveel problemen
met mijn ouders niet dak ik er problemen heb maar mijn ouders zijn gescheiden en mijn vader is pas door zijn rug gegaan en kannie werken maar hij doet het toch omdat hij zijn huis uit moet omdt zijn baas geen geld wil geven terwijl die nog hardstikke veel krijg en hij zot ook nog eens in een schijding ik voel me echt kut en mijn moeder gaat ook nie goed en mijn susje daar heb ik vette haat voor die is naar mijn vader verhuisd omdat ze daar alles mag en daar kan ik nie tegen en mijn broer heeft het uitgemaakt met zijn vriendin tis een hardstikke leif meissie daarom houden we nog wel contact enzow maar ik heb zelf ook een vriendje en die gat vreemd denk.... hij stuurt haast nooit smsjes ......zijn jongens zow ???? please kan je me helpen ik voel me zwaar kut |
ik vind het echt kut voor je maar ik weet niet wat je eraan kan doen je moet maar gewoon proberen je ouders zo goed mogelijk te steunen en wat die jongens betreft
als je vriendje vreemdgaat......dump hem en je broer ik weet niet waarom hij het heeft uitgemaakt maar als hij vreemd is gegaan is het gewoon een dikke sukkel en of alle jongens zo zijn??? gelukkig niet allemaal maar jammer genoeg wel bijna allemaal sterkte!!!! xxxies mij |
ik hoop dat je nog steeds online bent want ik heb ook een probleem een schoolprobleem welliswaar maar niemand reageerd erop sorry dat ik jou niet echt kon helpen maar misschien kan jij mij helpen of iemand anders natuurlek
ik ben deit jaar met een nieuwe opleiding begonnen en ik heb het er absoluut niet naar mijn zin ik vind de school niet leuk (saai) en de klas vind ik al helemaal niet leuk ik kan met niemand goed opschieten en ze sluiten me allemaal buiten ik heb het gevoel dat iedereen ook over me zit te roddelen ik kan niet naar een andere klas en ik wil graag na dse herfstvakantie naar een andere school dezelfde opleiding maar mijn ouder vinden dat ik dit jaar af moet maken wat moet ik doen ik hou dit geen heel jaar vol!!! |
1 ding: jah jongens zijn zo dat ze nooit sms-en... tot grote ergernig van ons vrouwen :p
|
ergelijk inderdaad maar mijn vriendje lekker niet
|
uhm heejz tja het gata nu al een stukkie beterz
|
scene: battlements
enter tacidvs tacidvs: "Niet alle jongens hebben een mobieltje!" exeunt rideau |
Citaat:
|
stukkies beter 1 % ofzow tis bes wel kut op zo'n jonge leeftijd
kben nog maar 14 en het gebeurde op mijn 4de :( |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:29. |