![]() |
Gaat er iemand meedoen aan MUNISH/THIMUN?
Hoi iedereen! Ik ga meedoen aan MUNISH voor het eerst, en ik vraag me af of er nog meer mensen zijn die mee gaan doen, en misschien wat uitleg kunnen geven!
|
Nee, weet niet wat het is, geen behoefte aan ook :o
vraagje: zit je op haganum?De vriendin van mn zusje wel, en haar leraar engels zat erover te zeiken :confused: (ben gewoon geinterresserd :)) |
Citaat:
euhm... wasda? :confused: |
Citaat:
|
Citaat:
De ene groep is voor, de andere groep is tegen. Je moet dan argumenten oid verzinnen :confused: Ingrid heeft gesproken :P |
Citaat:
|
neej neejneej!!
thimun btekend: the hague international model united nations je gaat dus de vn nadoen. vn= verenigde naties. met ongeloofelijkveel landen uit de hele wereld.. het is ongeloofelijk coel!!!!! kheb vorig jaar en dat jaar ervoor meegedaan!! kheb een fantastische week gehad en ik raad het iedereen oowk aan!!:D www.thimun.org |
cool! Ik moet eerst nog zien of het me gaat lukken op MuNISH en dan zie ik wel..Doe jij weer mee dit jaar? Nee, kzit op het sorghvliet trouwens
|
|
MUNISH begint morgen :) Zijn er mensen die gaan ?
/me = INDIA, Disarmament |
ik heb echt zoooo lang meegedaan met alle muns die er waren, ook HMUN en IMUNA... imuna is het leukste trouwens, lekker weer enzo, beetje ongedwongen sfeer... veel plezier!!! waarom trouwens op DoP???
|
Idd waarop op Dansen op Papier?
Politiek is niet voor hier, op A&N kan je het misschien nog eens proberen, maar probeer je post dan meteen wat duidelijker te maken... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:10. |