![]() |
Koude voeten
Ik heb sinds een paar weken enorm last van koude voeten.. als ik gewoon stil zit, biijvoorbeeld als ik aan het computeren ben, of huiswerk maken ofzo, worden ze steeds steenkoud..
Het maakt geen verschil of ik wel schoenen of geen schoenen aan heb, hele dikke of dunne sokken.. Heb er ook nog nooit eerder last van gehad, zelfs niet midden in de winter ofzo.. en het weer is nu niet eens heel koud.. Iemand een idee waar het aan kan liggen? Of nog beter, wat ik er tegen kan doen? |
Ik trek altijd rode sokken aan :o helpt wel, tip van mn tante
|
Ik heb ook altijd koude voeten. En handen ook trouwens. Ze zeggen dat et komt omdat k ooit geopereerd ben en dat mijn bloeddoorstroming daarom niet meer helemaal goed werkt zeg maar. Maargoed, ik ben er onderhand aan gewend.
Een hete kruik onder je voeten leggen is trouwens wel zeer prettig :) |
Heb ik ook last van... Kruik helpt vaak idd wel, of gewoon kachel hoog aan ofzo, gaan rennen of flink stuk (door)lopen wil ook wel eens helpen...dat soort dingen.
Vaak ligt het idd aan de doorbloeding, daarom helpt lopen (iig bewegen met je voeten) vaak, omdat het bloed dan beter gaat stromen. |
Dit vraagt toch om een vloerverwarming, lijkt me.
Maar 2 paar sokken aan is misschien een idee?? groeten The conquer |
Slechte doorbloeding inderdaad.
Regelmatig bewegen of sporten helpt. Daarnaast zou je eventueel knoflook en vitamine B12 kunnen gebruiken. |
ik heb het ook, koude voeten en handen. sporten help wel even maar niet zo lang. wat ook wel helpt is wisselbadje nemen, dus eerst warm water, dan koud, dan warm dan koud. is goed voor de doorbloeding.
|
Je kunt een winterprik halen bij de dokter, gratis. M'n zusje had er ook last van (ook in haar handen)
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:41. |