![]() |
Civilization II is gewoon....
de ultimate strategy game ever!!
|
ik hou niet veel van strategy spel dus :)
|
Citaat:
|
idd, beter dan Civ 3 :)
|
nightmarez schreef:
Citaat:
nightmarez and me think alike :D |
Bedankt voor de mededeling maar ik zie hier niet echt een discussie in :\
|
Citaat:
|
Alpha Centauri is leuker :) Maar die is zeker te moeilijk voor jullie? :P
|
Citaat:
Civ 2 is gewoon om de een of andere reden fantastisch, vooral de filmpjes als je een wonder had gebouwd waren gaaf :) |
Ben geen CIV2-fanaat, maar kan je die ook zo aanpassen als AC? Bij AC heb ik de leven 4x zo groot gemaakt en een beetje in de EFFIENCY zitten klieren, kan je 150 stadjes hebben, grote humor.
|
Citaat:
|
Citaat:
Vandaag nog 2000 punten gehaald bij Civ2 op Emperor-niveau (=200%) [b] Jeroen the Magnificent of the Persians :D :cool: , met 95,000,000 inwonertjes :) En civ2 is béter aan te passen dan AC :) |
Citaat:
idd btje zinloos om over een mening te gaan discuseren seg ;) |
Citaat:
Dan houden we toch lekker een discussie over het spel zelluuf ..huhh :D |
Citaat:
Klopt, ik kom hier noojt maar ik d8 laat ik het peil eens wat verhogen ;P |
Citaat:
Op school heb ik de afgelopen tijd veel gediscussieerd met een jongen, dwz, ik ben veel discussies met hem begonnen. Nu beweert hij dat ik 'wanhopig en gefrustreerd ben en bevestiging en medestanders zoek' en dáárom altijd discussies begin. En dan zegt hij dat ik zijn 'argumenten' negeer en inhoudelijk op zijn 'stelling' moet ingaan... Sorry dat ik je lastigval met mijn problemen hoor, misschien moet ik naar Psychologie :) Het schoot me weer te binnen toen je 'discussiëren over een mening' zei. :) |
Citaat:
|
Kletsen doen we gezellig op De Kantine, niet hier.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:40. |