![]() |
[tip=_"Snub]
http://www.snub.co.uk/images/snubglo.jpg
okeej, ik ga nu maar es een tip geven aan jullie allen. Het gaat hier over een Metalcore-band uit Engeland. Ze treden op onder de naam Snub. De muziek zit vrij goed in elkaar, voor een beginnende band hebben ze best goede nummers. Vooral het nummer "Memories in Richter" is een aanrader. Dat nummer kun je van de site plukken. De rest zul je ergens anders op moeten duikelen. http://www.snub.co.uk/Images/Snub_Li...hattingham.gif www.snub.co.uk |
UP, VERDORIE NOGANTOE!!! :mad:
|
mzzzz ik zalles een keer kijken
|
1 reply is beter dan geen, zeggen ze altijd, maar damn... meld es wa, man! ;)
Hoe vind je ze? |
hi si nu bezig, had eerder geen tijd, want als ik ga downloaden gaatie comp zo verrekte langzaam :( (n)
|
ah vandaar... is koel. Laat het nog maar 'es weten.
|
oke, ben nu aan het luisteren :cool:
*geeft live verslag* hoor gitaren :) klinkt een beetje hoe zeg je dat KEWL!!!! :eek: Beetje dreadlock pussy achtig, lijkt er best wel op! :) Het liedje wat nu aan het beluisteren ben heet trouwens: six deep excerpt :cool: gaaf, ow hij is afgelopen, wat een gek einde... het loopt gewoon steeds zachter af, maar geefnie :D nu even de andere binnenhalen: memories in richter oke, ik hebbem!!! :) muziek van dit liedje (gitaren enzow) heeft iets van korn weg. de zang niet echt, het klinkt (zet zoals bij het vorige liedje) alsof de zanger in een bepaalde ruimte staat of ver weg. :confused: Ik vindet leuk, maar dat eerste liedje vond ik leuker. :o (y) (y) (y) (y) (y) (y) (y) |
Citaat:
Ja, klinkt wel lekker.. niet vernieuwend, maar daar gaat het niet om he. eh.. meer niet aan toe te voegen eigenlijk |
Ja, 't is een goeie band. Inderdaad niks vernieuwends, maar gewoon lekker!
De kwaliteit van de zang, maar ook van de andere instrumenten is soms minder, omdat het een demo-band is, he? Ze hebben geen grote productie-man achter zich staan, maar huren een studio-tje voor 30 pond per uur, om maar een zijstraat te noemen... |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:31. |