![]() |
lange mensen kleding, waar??
ik heb een nogal lastig probleem....
ik ben 1.75, dat is opzich niet zo lang, maar ik ben vrij slank en draag graag strakke broeken. Nou is het probleem dat er in mijn maat zo weinig broeken te vinden zijn. ik vraag me dus af of er iemand is die een winkel weet waar ze speciaal lange broeken verkopen. en eigenlik bedoel ik geen spijkerbroeken (om het makkelijk te maken:)) als je iets weet...... tell me |
Citaat:
Erm, mjah, strakke broeken... lapeche geprobeerd? of iig in die straat? Daar huppelt m'n zus altijd in, Italiaanse kledingzaken dus, maar dat gaat meestal gepaard met kleine maten als in kleine lengtes... |
hee apeldoorn haha geinig maar daar woon ik maar stom genoeg ken ik die winkel niet... hoe heet die straat dan?bedankt alvast!!!
|
Ik kan ook bijna nooit lange broeken vinden. Mijn moeder haalt de zoom er meestal uit, scheelt weer een cm of 5.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik ben 1.70 en heb vaak al de langste lengte maat nodig, kun je na gaan. |
Ik ben ong. 1.77m en heb net een nieuwe broek bij Mexx gekocht en hij is gewoon te lang! En de broek die is nu aanheb (= redeliik wijd) komt ook net niet op de grond (merk Inwear).
|
Ja, hetzelfde probleem hier.. alleen dan voor wijde broeken
(ik ben 1.85m en heb minstens lengte 36 nodig, kan nix vinden :() |
Citaat:
volgens mij scheelt dat nogal (zoals hierboven stond.....) maar 't geeft niet hoor! :) |
ben 1.84.... draag maat 36 en heel af en toe 38
echt irritant....als je gewoon een leuke goedkope broek bij de H&M wilt halen.....vergeet het maar...... merkkleding is meestal wel te doen...maar veeeeells te duur -xx- Syl |
Ik ben 178 en vrij dun gebouwd.. kende het probleem ook.
Probeer Miss Sixty eens, die hebben lange broeken vanaf taillemaat 25. Verder: Dockers broeken beginnen bij taille 26, zijn ook super lang. Of koop rechtlopende spijkerbroeken, die kan je ook leuk dragen als ze iets te kort zijn, met instappers of laarsjes. |
spijkerbroeken enz hebben ze wel vaak in langere lengtes... van diesel, g-star enz kan ik altijd wel slagen... en ik ben ong 178 lang dus..
|
Gewone spijkerbroeken zoals die van Replay, Diesel en Levi's hebben lengte en breedte maten.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:48. |