![]() |
hoe zit Muse musicaal in elkaar???
3 bandleden,
1 gitaar 1 drummer en zanger die synthesizer speelt?? en soms gitaar??( :confused: ) how the fuck doen ze dat dan met de bas? |
MUSE are...
Matthew Bellamy (vocals, guitar, piano) Dominic Howard (drums) Chris Wolstenholme (bass, vocals) |
ze vervormen de basgitaar regelmatig, wat een beetje een effect geeft alsof er 2 gitaren zijn...
|
hoe doen ze dat live dan??? bij de concerten zie ik matt t meeste achter de synthesizer of piano zitten WIE SPeELT ER DAN GITAAR?? of wie zorgt voor de "digitale" geluidjes tijdens de nummers??
|
Bij concerten zit ie vaak achter de piano met zun gitaar om, en de bassist heeft een 5 snaar geloof ik die soms ook aardig in de buurt van een gitaar komt. En die piepjes enzo, die effecten zitten al in Matt's gitaar.
|
plus dat Dominic best een aardige drummer is, en volgens mij ook wat electronische pads in zn set heeft om bepaalde dingen te triggeren.
wat muse in de studio kan kunnen ze live ook. |
hoi
Ik ken muse ook en vind ze echt ongelooflijk cool en vraag me af wanneer ze weer naar nederland komen weet iemand dat? |
tkoele aan muse is vinnik juist dat ze een # kunnen hebben met drums, piano, bas en zang en dat et zo klopt en zo rockt dat je denkt dat er gitaar bij zit maar dat et dan niet zo is :)
|
Citaat:
|
maar die ene kan toch ook gitaar en keyboard/ piano (watvoor handen is) tegelijk spelen, dat zei iemand eens tegen me
|
Citaat:
|
Plus de zanger van Muse gebruikt 2 mircofoons. Een normale voor normaal geluid en eentje waardoor zijn stem vervormd wordt. Als zijn stem vervormd wordt klinkt dat een beetje als een gitaar. De solo in Muscle Museum is zo gemaakt. :)
denk ik, maar met muse weet je het nooit zeker |
Citaat:
|
hier dacht ik ook al aan.. mn vriend toch maar zeggen dat er maar 3 bandleden waren.. dus geeft hij me een link met het live-concert om te bewijzen :rolleyes:
|
Citaat:
|
Conclusie:
1 Drummer / Percussionis 1 Bassist 1 Gitarist / Pianist / Zanger EN HEEL WAT SLIMME TRUUK EFFECTJES. klaaaaaar |
goed ;) :p
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:23. |