![]() |
Pijn aan pols
Hoi mensen,
Hebben jullie hier ook wel es last van??? Dan heb je een nacht verkeerd op je pols gelegen en kun je hem de volgende dag niet goed bewegen. Dat heb ik dus, ik kan nog wel typen en schrijven maar sommige bewegingen doen pijn. Hebben jullie tips???? |
Wat bij mijn halve RSI-polsje/handje altijd helpt...met de vingers van m'n andere hand de botjes, spieren en pezen kneden, beknijpen en herschikken zegmaar. Gewoon een tikkie hardhandig frutten met het hele zooitje. Helpt fantastisch.
Als de pijn daar alleen maar erger van wordt moet je gewoon rust nemen. http://forum.scholieren.com/smile.gif |
de beste tip is het mes erin, dan lopen de gestremde aderen leeg die het bloed niet meer aankunnen. Wel zo makkelijk!!
|
Citaat:
|
gewoon een beetje draaien en schudden met je pols, dan komt het bloed etc. allemaal weer op gang.
|
Ik heb het ook wel eens (en niet alleen mijn pols), meestal gaat het wel over als ik hem gewoon gebruik of juist een beetje rust geeft.
Ik heb het ook wel eens dat ik op mijn arm lig en dat hierdoor de bloedtoevoer wat minder wordt en dan gaat mijn pols+hand dan gaat 'slapen' dan wordt ik wakker en dan voel ik mijn hand helemaal niet meer, als ik dan mijn vingers vast pak, denk ik altijd van: "wat is dat??" en als ik hem dan rustig naast me nee leg dan gaat het were goed. Misschien dat dat bij jouw ook helpt (het rustig neer leggen). |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:26. |