![]() |
Voor Morphia
Lieve Sofie,
Wanneer de zon de aarde omarmt met haar warme stralen De donkergrijze lucht verkleurt tot donkerblauw tot paars en rozerood naar gelig wit Wanneer de warmte de winter doet wijken Wanneer de liefde zich met jou verbindt Wanneer de wolken geen onweer meer kennen Het ijs is gesmolten tot één kleine plas van vergeving en stilte, van bloeiend geluk Wanneer de gebroken weg weer gemaakt is Wanneer jij vol trots in de spiegel kijkt Dan vallen de bladeren van een donker verleden Zoals de tranen gleden langs jouw wang Smelt het rode bloed weer samen met het kloppen van het hart Dan zal het engelenkoor de hemel verblijden Met liefde en blijdschap Met enkel gezang With Love |
Ik kon niet kiezen tussen :) en (y) als icoontje, daarom in de post maar beide: :) (y) 'k vind het een super lief gedichtje. En naast lief ook goed en mooi. Wel veel verschil in de lengte van de regels, kan storend zijn, maar ik vind dat hier niet echt het geval.
(y) :) |
Supermooi! Je doet je gebruikersnaam eer aan :)
|
wauw
prachtig hier zal morphia vast heel blij mee zijn, als iemand zo'n mooi gedicht voor haar schrijft.... :) |
....
:eek: Wauw... (l) .......... ....... .... .. . |
Ik las dit gedicht voor aan Bardo (Mafheid) aan de telefoon, en hij vond het "gruwelijk mooi, meesterlijk". Niets aan toe te voegen, heel, heel erg mooi.. :) En nu gaan we weer verder bellen.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:33. |