![]() |
phantasmagoria
Ik wil al een tijdje heel graag het spel phantasmagoria hebben, (al een wat ouder spel) weet iemand waar ik deze gein kan downloaden?
|
Volgens mij was die 7 CD's omdat 't heel veel filmpjes gebruikte dus ik denk dat een d/l vinden nog een flinke klus wordt :/
|
Veel filmpjes? Het was practisch niets anders dan filmpjes. Komt uit de tijd van de FMV spellen/adventures.
|
maaaan ik wil em hebben :mad:
ZOEK EM VOOR ME! |
eerste bericht was eigenlijk ook van bratislave maar heb per ongeluk onder mn zusjes account geschreven
|
jongen je hebt dezelfde sig als bluesummers
|
Plaats een advertentie op een website, in een computerblad, download Direct Connect, zoek op Ebay...Mogelijkheden zat lijkt me.
En waarom wil je het spel eigenlijk hebben? Het is een verschrikkelijk slecht geacteerd, totaal niet horror, nauwelijks gameplay-bevattend k*tspel. Ga dan voor Phantasmagoria 2, die is al heel wat beter. Ik heb zelf overigens beide games origineel. |
Citaat:
Maargoed... Kazaa misschien? Meestal wel een succes |
Citaat:
|
Ben benieuwd of er mensen zijn die ècht images van alle zeven CD's beschikbaar hebben gemaakt voor download...
|
Citaat:
of ga gewoon naar http://www.zoeken.nl hier heb je de meeste zoekmachines als je niks kan vinden bij google ik vind altavista wel een hele goeie maar google is lekker snel en handig |
hehe, alsof altavista werkende / downloadbare ISO's kan vinden :rolleyes:
Ik heb met Direct Connect op de juiste hub wel eens Phanatsmagoria2 ISO's gevonden, dus maybe dat deeltje 1 ook wel te vinden is (7 ISO's, dus prolly 4,2 tot 4,9 gig unzipped) :D |
Juist.
Plaats advertenties enzo. Niemand neemt überhaupt de moeite om 7 ISO's op het net te pleuren. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:00. |