![]() |
menstruatiepijn!!!!
WAT behalve de pil (die mag ik niet....damn alsof ik dan automatisch met jongens ga sexen...ik heb een vriendin!)
helpt tegen menstruatiepijn? Ik kan echt niet lopen en alleen maar janken als ik ongesteld ben, echt zooooooo vetttt pijnlijk! HELP????? xgs |
nou ja, bij mij hielp de pil dus als enige he, je kunt wel asprientjes blijven slikken maar dat is ook niet eht goed voor je. Eens maand met een kruik in bed kan helpen,maar wat een onzin dat je niet aan de pil mag. ook niet nu je dr zon last van hebt. Laten ze je liever pijn lijden of zo?
|
|
Ja luister, graag gedaan hoor, alleen de pil helpt dus he, misschien begrijp je het zo? en als het niet mag, waarom doe je het dan niet stiekem?
|
ey relax ik begreep em heus wel!
Die vraagtekentjes waren voor mn ouders bedoeld omdat ik ze niet begrijp. damn ik ben niet hek lemaal idioot http://forum.scholieren.com/biggrin.gif |
oke, maar je kunt toch stiekem aan de pil gaan? dan ben je tenminste van die pijn af.
|
Laat je dokter met je ouders praten over het nut van de pil bij het verminderen van menstruatiepijn (eerst zelf ff bij hem langs gaan om te zeggen wat je bedoeld ed ofzo).
|
Citaat:
|
ibuprofen helpt ook goed
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:04. |